Heb ik een nieuw contactslot laten plaatsen, hebben ze er maar één sleutel bijgeleverd. Sta je in Frankrijk toch mooi te kijken, als die weg zou raken. Voor een reservesleutel met afstandbediening willen ze met inlezen van de codes €265 euro toucheren. Is dat echt nodig en kan dat niet voordeliger. Graag uw expertise ervaren Kappa-rijders!
Met vriendelijke groet,:)
Ivo
Voordeliger reserve-contactsleutel gezocht
-
Re: Voordeliger reserve-contactsleutel gezocht
Gewoon bij de sleutelboer 2 sleutels laten maken, uiniversele afstandbedieng erop kun je ook je kofferbak openen op afstandB).
Originele sleutel ivm startblokkering achter het kunstof bij het contactslot plakken.
Kost je misschien 70 euro aan materiaal.
Originele sleutel ivm startblokkering achter het kunstof bij het contactslot plakken.
Kost je misschien 70 euro aan materiaal.
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Een nieuwe sleutel met transponder heb ik voor €54 laten bijmaken bij Leo Sleutel in Hilversum. 5 minuten werk.
Als je het er alleen om gaat dat je nog weg kan komen als je de originele sleutel met afstandsbediening kwijt bent dan heb je hier genoeg aan.
mvg
Rob.
Als je het er alleen om gaat dat je nog weg kan komen als je de originele sleutel met afstandsbediening kwijt bent dan heb je hier genoeg aan.
mvg
Rob.
Bedankt voor jullie tips. In plaats van een, moet ik nu met twee sleutels werken. Voor de deuren van mijn Coupe gebruik ik namelijk de originele sleutel met afstandsbediening; die doet het nog gewoon. Daarmee starten gaat niet meer. Voor het nieuwe contactsleutel heb ik echter een aparte sleutel meegeleverd gekregen. Die heeft geen afstandsbediening voor de deuren en ik weet ook niet of daar iets van codes speelt. Voor het nieuwe contactslot (met de aparte sleutel), wil ik een betaalbare reservesleutel hebben.
Groet,
Ivo
Ps: Ik moet nog uitproberen of ik met de nieuwe contactsleutel de deuren handmatig open krijg,maar dat lijkt me onlogisch.
Groet,

Ivo
Ps: Ik moet nog uitproberen of ik met de nieuwe contactsleutel de deuren handmatig open krijg,maar dat lijkt me onlogisch.