extreme km standen
Re: extreme km standen
Ben nog maar een broekie met mijn 280.000 km jtd sw lx uit 2000.
Mijn vorige Lancia (Delta HPE tds) heb ik naar de 400.000 km gestuurd, ook een fijn ding.
Mijn vorige Lancia (Delta HPE tds) heb ik naar de 400.000 km gestuurd, ook een fijn ding.
Hey vanroos,
weest gerust, de Lybra kan nog wel ff mee, de mijne gaat deze week alweer over 405.000 km heen en zonder problemen!(tu)
duzzzzzz:)
Groet fikkie;)
Uhhhh,
FFF bijwerken, de Lybra gaat over de 406000 km heen vandaag!!!! (tu)B)-
weest gerust, de Lybra kan nog wel ff mee, de mijne gaat deze week alweer over 405.000 km heen en zonder problemen!(tu)
duzzzzzz:)
Groet fikkie;)
Uhhhh,
FFF bijwerken, de Lybra gaat over de 406000 km heen vandaag!!!! (tu)B)-
Zo, maar weer es ff een update-tje van de kilometerstand van de Lybra.
Ben het afgelopen weekend de 422.000 km gepasseerd(tu)(tu)
Tussendoor wel ff wat onderhoud gepleegd en mijn vliegwielkeerring vervangen maar verder probleemloos!!:D
Eerdaags de wintergympies dr weer onder en dan hup naar de volgende tig kilometersB)
Groet FikkieX(
Ben het afgelopen weekend de 422.000 km gepasseerd(tu)(tu)
Tussendoor wel ff wat onderhoud gepleegd en mijn vliegwielkeerring vervangen maar verder probleemloos!!:D
Eerdaags de wintergympies dr weer onder en dan hup naar de volgende tig kilometersB)
Groet FikkieX(
Het kàn dus wel!!
De mijne (SW 2000, 2.0 LPG) is al aardig levensmoe met 'slechts' 270k. De volgende auto (lybra?????) wordt toch weer een diesel.
Op naar het half miljoen, dus hou 'm tussen de lijntjes en de glimmende kant boven
Groet, Bas
De mijne (SW 2000, 2.0 LPG) is al aardig levensmoe met 'slechts' 270k. De volgende auto (lybra?????) wordt toch weer een diesel.
Op naar het half miljoen, dus hou 'm tussen de lijntjes en de glimmende kant boven

Groet, Bas
Super, echt wat je noemt een hoge kilometerstand. Die van mij gaat morgen over de 348000 km (1.9 JTD). Heb jij ook een diesel? Hoe loopt die van jou? Die van mij loopt super maar is niet echt stil aan de buitenkant. Veel mensen noemen het een tractor. Moet zeggen dat dit altijd al geweest is. Zal wel door de eerste fase JTD komen.
heb je wel eens een golf diesel uit dat jaar gehoord heb zelf fase 3 maar ook die hoor je buiten meer maar ja rijd wel lekker
Zo, wederom maar weer es een updatetje van de kilometers van de Lybra:D
Heb de laatste tijd paar kilometertjes dr bij gereden(:P)
De klok staat nu op niet minder dan 434332 aan kilometertjes!!!!!!!(tu)(tu)(tu)
Afgelopen week ff de olie ververst en een wiellagertje achter en we knorren weer vrolijk verder, alleen de turbo ff in de gaten houden want die begint enige uitwendige olielekkage te vertonen. Ben bang dat deze eerdaags aan zijn eind is maarja mag het??>:D<
Verder is het olieverbruik nog steeds te verwaarlozen, hoef nog steeds nix bij te gooien tussen de beurten door!!B)(tu)
Al de andere bekende kwaaltjes ook wel mee te maken gehad in het verleden maar dat mag de pret niet drukken...
Kortom wegdoen? Echt niet!!!!!!!!!:)
Fijne feestdagen verder!!
Gr FikkieX(
Heb de laatste tijd paar kilometertjes dr bij gereden(:P)
De klok staat nu op niet minder dan 434332 aan kilometertjes!!!!!!!(tu)(tu)(tu)
Afgelopen week ff de olie ververst en een wiellagertje achter en we knorren weer vrolijk verder, alleen de turbo ff in de gaten houden want die begint enige uitwendige olielekkage te vertonen. Ben bang dat deze eerdaags aan zijn eind is maarja mag het??>:D<
Verder is het olieverbruik nog steeds te verwaarlozen, hoef nog steeds nix bij te gooien tussen de beurten door!!B)(tu)
Al de andere bekende kwaaltjes ook wel mee te maken gehad in het verleden maar dat mag de pret niet drukken...
Kortom wegdoen? Echt niet!!!!!!!!!:)
Fijne feestdagen verder!!
Gr FikkieX(
Even updateje dan maar
Benzineblok, 193000 km gelopen, originele remmen nog, originele koppeling nog. Wel wat kuren tijdens overgang zomer - herfst (lambdasensor in stress) maar geen rare kuren gehad tot dusver

Benzineblok, 193000 km gelopen, originele remmen nog, originele koppeling nog. Wel wat kuren tijdens overgang zomer - herfst (lambdasensor in stress) maar geen rare kuren gehad tot dusver

Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
Ech super. Je zou jezelf op moeten geven voor "klokje rond" o.i.d. Zit zelf nu op de 353000, moet dus nog even voordat ik jouw stand heb gehaald.
valt de mijne nog wel mee...
2.0 lxje met 217d op de teller....................
2.0 lxje met 217d op de teller....................
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs