Geen prijs lijkt mij.
http://link.marktplaats.nl/352386268
Voor de knutselaars onder ons
-
Voor de knutselaars onder ons
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Re: Voor de knutselaars onder ons
Mmmm, 4 mille, pakweg 5,5 erbij voor een blok kom je op 9.500 euro en dat is weer een vrij normale prijs voor een 2003 model met 250.000 op de klok. Voor dat geld vind je genoeg heel mooie rijdende exemplaren met soms ook nog minder kilometers, kijk maar even op Autotrader...
-
Blok hoeft niet nieuw, auto is ook niet nieuw, genoeg Alfa's met het schade, zelfde blok, en ook niet laten inbouwen maar zelf doen.
Vandaar "Voor de knutselaars onder ons''.
Vandaar "Voor de knutselaars onder ons''.
heb een blok liggen met 21000km
-
Zie, dat bedoel ik.
Wat koop je tegenwoordig nog voor 3.500 euro ? Tel er een nieuwe motor - alles vanaf de luchtinlaat tot aan de versnellingsbak - bij van pakweg 5.500 euro (ophaalkosten 500km inbegrepen) en je hebt een keurige auto die je zelf van de 1ste km inrijdt. Er zijn vast betere deals te doen met minder km-ers dan de 250.000 van dit exemplaar maar daar heb je geen nieuwe motor in, niet onbelangrijk.
De verkoper spreekt over de duurste versie met alle opties, dit is echter onwaar omdat het over een executive gaat met een 150pk motor handgeschakeld.
Rino
De verkoper spreekt over de duurste versie met alle opties, dit is echter onwaar omdat het over een executive gaat met een 150pk motor handgeschakeld.
Rino
-
hoezo zoveel vervangen? ik zou gewoon alleen blok eruit halen en de bak laten zitten....niet super veel werk maarja......je kent het wel
genoeg te doen!

Punto 2012 1.3Mjtd
De blok en de bak zijn voor interpretatie vatbare termen, vandaar dat je wellicht ook schrijft "hoezo zoveel vervangen". Als je goed leest dan motiveer ik de 5,5K kosten die Derk schreef voor het vervangen van de motor die inhoudt alles vanaf de luchtinlaat tot aan de versnellingsbak. Dat is mijn ervaring.
Rino
Rino