Is dat de nieuwe opel met een lancia neus?8-)
Photoshop toch zeker?
Gr. Patrick
Pookknop vervangen
Re: Pookknop vervangen
Volgens mij is het serieus. Het zou ook een goede zet zijn. De Thema scoorde goed en met het wegvallen van de Thesis was er niets groots meer in het pakket.
850 Coupe en Special, 128, 124 Special T1600, Ritmo 85S, 131 Racing, Kappa 2.0 LS, Tipo DGT en SX, Croma 1.8, Thesis 2.4 since 2022
Technisch vraagje
Mijn nieuwe pookje is te kort om het omhoogtillen voor de achteruit mogelijk te maken. Nu heb ik een oplossing bedacht waarbij de pook (de kunstof lift om de pook) altijd omhoog getild is. Schakelen gaat prima en om achteriut te rijden hoef ik de pook niet te liften, slechts naar rechts duwen en dan naar achter.
De vraag is of dit kwaad kan voor de versnellingsbak? Het lijkt niet uit te maken maar toch maar even de vraag hier...
De vraag is of dit kwaad kan voor de versnellingsbak? Het lijkt niet uit te maken maar toch maar even de vraag hier...
Re: Technisch vraagje
Als de vraag niet duidelijk is hoor ik het ook graag hoor. Ik moest het zelf twee keer lezen en had het nota bene zelf geschreven, haha
Re: Technisch vraagje
Mij lijkt het geen kwaad kunnen. Het is alleen maar een soort zekering dat je de wagen niet zomaar in z'n R zet.
Veel auto's hebben zo'n extra knop niet eens.
Of is er nog een andere reden voor deze extra knop?
Veel auto's hebben zo'n extra knop niet eens.
Of is er nog een andere reden voor deze extra knop?
NIEUW Kappa Berlina 2.4, ex-Kappa SW (01), ex- Kappa SW (98), ex-Dedra, ex- Fiat cinquecento en ex-Fiat seicento 1100 hobby bezitter
En je achteruitrijlamp gaat niet aan? Zal wel niet maar je weet maar nooit, zou wel een bak zijn.
gr,
Rob.
gr,
Rob.
haha, dát moet ik inderdaad nog even checken!!
Jur
Jur