Pookknop vervangen
Re: Hebbes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha die Jur, is dat de foto van de eerste Kappa-meeting (diplomaten-vlag haha)? Lang niets gehoord, dus geen problemen al die tijd gehad blijkbaar. Ik heb ooit mijn pook laten vervangen in Italie bij een officiële Lancia-dealer. Ik dacht dat ie er met een rubber hamer ingeslagen werd. Maar enig geweld is volgens mij wel noodzakelijk.
Ciao
Ciao
Re: Hebbes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zonde om zo'n pookknop in een kappa te zetten 

Re: Pookknop vervangen
Het is "not done" ik weet het maar ik ga het toch maar even proberen. Heb deze besteld en ben benieuwd.
Het is de Isotta "erg". Leuke naam "erg". Jullie weten in ieder geval waarom hij zo heet, haha

Het is de Isotta "erg". Leuke naam "erg". Jullie weten in ieder geval waarom hij zo heet, haha

-
Vandaag de prijs bij Tuynder opgevraagd en ontvangen van een originele pookknop voor mijn handgeschakelde SW: € 135,92 EX BTW....................................!!!!!!!!!!
Ik dacht eerst nog: typfoutje?? Einde van de onderdelenvoorziening vanuit Lancia denk ik.. 10 jaar nadat de laatste modellen de fabriek hebben verlaten is het over en uit.
Ik dacht eerst nog: typfoutje?? Einde van de onderdelenvoorziening vanuit Lancia denk ik.. 10 jaar nadat de laatste modellen de fabriek hebben verlaten is het over en uit.
------------------------------------------------------------------
Karakter is dat wat je hebt als niemand kijkt
Karakter is dat wat je hebt als niemand kijkt
Ongelofelijk zeg, wat een kul, zo'n prijs voor zo'n lullig pookje. Ik denk dat die kapotte pook het beste thuis hoort in hun .....
Er is toch wel een goeie 2e handse te vinden?
Er is toch wel een goeie 2e handse te vinden?
NIEUW Kappa Berlina 2.4, ex-Kappa SW (01), ex- Kappa SW (98), ex-Dedra, ex- Fiat cinquecento en ex-Fiat seicento 1100 hobby bezitter
Wat raar. Ik heb er tussen de 25 en 30 euro voor betaald (incl BTW) zo,n 7 jaar geleden bij de dealer, en mijn broer heeft er hetzelfde voor betaald een paar jaar geleden bij Tuynder.
Heb jij een leren pookknop dan?
Die van mij (en broer) is van zacht plastic
Heb jij een leren pookknop dan?
Die van mij (en broer) is van zacht plastic
in ePER vind je inderdaad 2 bestelnummers voor de pookknop van de kappa, die sterk in prijs verschillen :

en

bij de laatste staat bij compatibiliteit : "Leather Upholstery", dus dat zal de leren pookknop zijn
NB : dit zijn Lancia-prijzen, via Tuynder meestal 20% goedkoper

en

bij de laatste staat bij compatibiliteit : "Leather Upholstery", dus dat zal de leren pookknop zijn
NB : dit zijn Lancia-prijzen, via Tuynder meestal 20% goedkoper
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
Zo, dat scheelt wel even zeg!
Dat klopt dan ongeveer met de prijs die ik ervoor betaald heb
Dat klopt dan ongeveer met de prijs die ik ervoor betaald heb
150628060 - KNOB
Op http://www.spangerum.com:7080/navi?COUN ... INDOW_ID=1
zie ik dit (en de kunststof is 37 euro)
Availability: - Product orderable
Family: BX02 - VARIOUS-TRANSMISSION
Macro family: A
Discount code: B
Minimum quantity per package: 1
Unit of measurement: Num
Weight (grams): 80
Listed price: 127,32 EUR
Price including taxes: 147,69 EUR
Trouwens.... wat krijgen we nou??? Ik wist niet dat er een nieuwe Thema aankwam?

Op http://www.spangerum.com:7080/navi?COUN ... INDOW_ID=1
zie ik dit (en de kunststof is 37 euro)
Availability: - Product orderable
Family: BX02 - VARIOUS-TRANSMISSION
Macro family: A
Discount code: B
Minimum quantity per package: 1
Unit of measurement: Num
Weight (grams): 80
Listed price: 127,32 EUR
Price including taxes: 147,69 EUR
Trouwens.... wat krijgen we nou??? Ik wist niet dat er een nieuwe Thema aankwam?

de versie van ePER op dat adres is van 2004 !
de prijzen zijn dus kennelijk "aangepast" anno 2009
de prijzen zijn dus kennelijk "aangepast" anno 2009
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana