hallo ik heb nog 3 binnendeurpanelen voor een lybra break ze zijn als nieuw het zijn de 2 voorste deuren en 1 achterste bestuurderskant de kleur is beige alcantara en het belangerijkste ze zijn gratis wie er iets mee kan doen laat maar iets weten
jonny
deurpanelen
Re: deurpanelen
Hallo Jonny,
Ik heb misschien wel belang bij een rechter deurpaneel, maar dan is het waarschijnlijk ook niet onbelangrijk: welk bouwjaar is het (ofwel: 1e of 2e serie), en waar woon je ongeveer?
Rembrandt
Ik heb misschien wel belang bij een rechter deurpaneel, maar dan is het waarschijnlijk ook niet onbelangrijk: welk bouwjaar is het (ofwel: 1e of 2e serie), en waar woon je ongeveer?
Rembrandt
mijn lybra is van 2000 maar de panelen uit een lybra van 2006 deze passen prefect bij elkaar er was enkel 1 plastiek plug meer aan en dat moest ik afknippen ik woon in westmalle in belgie 22km van breda
Hoi,
ik wil ze wel komen halen, kom uit Belgisch Limburg. Je kan ook privé reageren en je gegevens door sturen.
Alvast bedankt!
ik wil ze wel komen halen, kom uit Belgisch Limburg. Je kan ook privé reageren en je gegevens door sturen.
Alvast bedankt!
Dan wens ik demmerdg er veel plezier mee, ik kom zelf uit Oudehaske, Nederlands Friesland, dus dat is mij eigenlijk net iets te ver rijden er voor...
Rembrand
Rembrand