speakers in hoedeplank

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
Skin

Re: speakers in hoedeplank

Unread post by Skin »

Percy,

Ik heb mijn woofer rechtstreeks tegen het skiluik aangeplakt en de kofferbak is de klankkast, hiermee ben ik in ieder geval van het probleem af dat het in de vorm van een kist veel ruimte in beslag neemt B)-

Misschien ook iets voor jou?

Gr. Patrick
Lancia Kappa 2.4 jtd - 2000
Percy

Unread post by Percy »

wat voor woofer is dat dan?
Skin

Unread post by Skin »

Ik heb een Boston Rally erin zitten met een diameter van 15'' inch. Ik heb de subwoofer van achter tegen het skiluik geplaatst, centraal voor het gat. De achterbank verwijderd en vanuit het zitcompartiment tapper gebruikt door de metalen plaat waar de achterbank tegenaan zit. In de kofferbak heb ik een soort van moertje gebruikt om de tappers strak tegen de metalen plaat aan te trekken en daarmee de subwoofer muurvast te zetten. Functioneert nu al 2 jaar probleemloos. B)
Lancia Kappa 2.4 jtd - 2000
Percy

Unread post by Percy »

Sorry voor de late reactie maar dat is idd ook nog een idee voor een goede bas zonder veel ruimte te moeten inleveren
CoupeTurbo

Unread post by CoupeTurbo »

Ik heb een Infinity swoofer op een JBL pm80-4 aangesloten in de kofferbak. Daar staan ook achterspeakers (infinity kappa) op (met filter). Voor staat direct op mn Alpine. Klinkt ongelooflijk goed. Veel beter dan alle standaard Bose troep waar je tegenwoordig 5 mille voor neerlegt op de optielijst.
Percy

Unread post by Percy »

Ik ga er nog eens rustig over nadenken wat ik ga doen. Ik rij er nu al 7 jaar in met deze speakers dus een paar maanden langer maakt ook niet uit :-)

Bedankt voor de reacties
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”