Oplossing gezocht
Oplossing gezocht
Na een jaar weer eens de originele dakdragers van mijn Kappa van zolder gehaald. Nu ben ik de sleutels kwijt. Weet iemand een oplossing? Zou dat na te bestellen zijn of is het uit vervlogen tijden en kunnen ze naar de sloop?
Re: Oplossing gezocht
Als je je vinger onder de plastic kap doorsteekt ben je in staat om ongeveer uit te lijnen waar de inbusbout zit achter het plastic, daar doorheen boren en wat bij passen en meten en vervolgens kun je prima met een inbussleutel de zaak los en vast krijgen. Ik heb het met mijn dragers op dezelfde manier gedaan! Is misschien niet meer zo mooi maar een donkergrijs stuk tape eromheen en je ziet er echt niets meer van. Diefstal ben ik niet bang voor, want zoveel kappa's rijden er toch niet meer, wat in dit geval een geluk is.....
Succes!
(:P)
Succes!
(:P)
Lancia Kappa 2.4 jtd - 2000
Hi Skin, goed plan. Als ik het goed begrijp blijft het beschermkapje met slot gewoon zitten en boor ik een gaatje net er boven of zo (daar waar de inbus zit). Met een iets groter formaat speedboor (dus een wat groter gat) is het geheel dus gewoon weer bruikbaar?
Ik ga morgen het morgen proberen. Dank!
Ik ga morgen het morgen proberen. Dank!
yep, de plastic kap blijft zitten..... let op de kap zit er dan wel op met een slotje, het blijft erg fragiel dus als je als een dolle de boor erop zet heb je grote kans dat de kap door de kracht kapot draait en dan zit je zonder kapje en kijk je rechtstreeks tegen het metaal aan, functioneert gewoon maar is stukken minder mooi! Dus met een klein gaatje beginnen en dan langzaam op grootte brengen.
Succes morgen en laat maar weten of het gelukt is.
Groet!
B)
Succes morgen en laat maar weten of het gelukt is.
Groet!
B)
Lancia Kappa 2.4 jtd - 2000
Zijn die kapjes met slot niet los te bestellen. Of nog even zoeken naar de sleutels