Meeting ????
-
Re: Meeting ????
Ook el in voor een latera datum, kan helaas nooit op Zaterdag.
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Niet in grote aantallen, maar ze waren er; de Kapparijders. Drie Coupe's ook nog, dus er was gesprekstof. We hadden het over de loszittende knop van een versnellingspook en hoe montagekit uitkomst bood. De gevoelige thermostaat kwam ter sprake, de versnellingsbak en natuurlijk de werkplaatstarieven van op heden. We keken er soms ernstig bij. Een van de Kapparijders had zijn Coupe laten voorzien van een 2,4 JTD (dieselmotor) en dat had nogal wat aanpassingen gevraagd, very special! Verder Themafans, Fulvia's en "jonkies" met vooral de Delta's Intregrale.
Zoon Arendse demonstreerde er een 5-staps autolak onderhoudssysteem, waarbij poetsen met homp klei de eerste stap in het proces is. Bewerkelijk geheel, niet goedkoop, maar een mooier resultaat heb ik ook nooit gezien. Ben de naam vergeten.
En terwijl Mevrouw Arendse de koffie serveerde, Leo nog iemand voorzag van een mattenset en bestellingen opnam voor een modelautootje, werd het al gauw laat. Gezellig uitstapje!
Groet,
Ivo
Zoon Arendse demonstreerde er een 5-staps autolak onderhoudssysteem, waarbij poetsen met homp klei de eerste stap in het proces is. Bewerkelijk geheel, niet goedkoop, maar een mooier resultaat heb ik ook nooit gezien. Ben de naam vergeten.
En terwijl Mevrouw Arendse de koffie serveerde, Leo nog iemand voorzag van een mattenset en bestellingen opnam voor een modelautootje, werd het al gauw laat. Gezellig uitstapje!
Groet,

Ivo
Ik moest dus ook werken en kon niet komen.
Met die klei is denk ik van http://www.meguiars.nl/ en staat volgens mij al een keer op het forum, maar een hele poos geleden
Met die klei is denk ik van http://www.meguiars.nl/ en staat volgens mij al een keer op het forum, maar een hele poos geleden

Hey Ivo,
Bedankt voor het leuke verslag. Geeft me toch het gevoel dat ik iets gemist heb.
Volgende keer beter.
Groet Martijn
Bedankt voor het leuke verslag. Geeft me toch het gevoel dat ik iets gemist heb.
Volgende keer beter.
Groet Martijn
Lancia Kappa 2.0 turbo 16v
Alfa sei
Alfa 15sei
Alfa sei
Alfa 15sei