Slecht funktionerend navigatiesysteem

Discussie en vraagbaak over Thesis
Devers

Re: Slecht funktionerend navigatiesysteem

Unread post by Devers »

Ben het volledig met Rino eens, TSW heeft bij mijn systeem (onder andere!) meerdere printplaat verbindingen doorgesoldeerd die stuk voor stuk breuken vertoonden met als resulaat een chaotisch werkende en soms geheel uitvallend Connect. Ook hebben zij bij mij tegelijkertijd de climate control unit doorgemeten en hersteld, omdat deze ook volledig de weg kwijt was (temperatuur plotseling op ''HI'', ventilator die op eigen initiatief volle kracht ging draaien, volledig verkeerde temperatuur meldingen etc. Na volledige revisie door TSW is het Connect nu zo stabiel als een rots, van de wegvallende telefoonverbindingen tot het niet kunnen uitschakelen van de radio, het is allemaal gelukkig verleden tijd!
Rino

Unread post by Rino »

o wat ben ik trots Derk te merken dat je nog steeds gelukkig bent met dat fragile Connect in onze auto. Eric is nog gelukkiger met de oplossing van zijn eol error probleem, hij zocht meer dan een jaar tot hij bij TSW uitkwam. Hij blijft al onze dank waardig want hij met hen pionierde, ik was enkel zijn tolk ;-)
nwolf

Unread post by nwolf »

Afgelopen woensdag Thesis voor de keuring bij RDW in Schiedam voor kenteken, APK en bpm. Gelukkig in een keer door de procedure.
Nu wachten op het kenteken, duurt ongveer 5 werkdagen dus volgend weekend wordt een mooi weekend!

Afijn de CD van Rhino doet na het schoonmaken van de lens het bij mij ook.
Als je de CD speler uit bouwt kan je de bovenkant gemakkelijk afnemen en dan kijk je zo op de lens.
Moet je wel de smalle lintkabel losmaken. Deze zit vastgeplakt maar kan gemakkelijk worden losgemaakt zonder schade.
Printje losklikken en een dunne schroevendraaier onder de lint steken, beginnend bij het printje. Schroeven draaier staat dan haaks op het lintje.
Langzaam de schroevendraaier linksom draaien en de lijm wint zich om de schroevendraaier en de lint komt los. Klnkt allemaal wat abstract maar als je ermee bezig gaat dan zie je het vanzelf. Anders bel of mail maar.

De lens zag er niet vuil uit maar natuurlijk toch met schoonmaak alcohol schoongemaakt waarbij ik niet kon zeggen dat het watstaafje vuil werd.
Maar het resultaat mag er zijn, want hij doet het.

Willem
Delft
gergely

Unread post by gergely »

Dag Karel,

heb jij een beschrijving / foto's hoe je een dergelijke cd-unit moet vervangen in de thesis (ik heb nergens instrukties gevonden hoe je het connect systeem (de)monteert.
Gergely
driving a thesis... what else...

| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km

.
Blokkie

Unread post by Blokkie »

Hoi Gergely,

waar woon je? Ben best bereid om het je te laten zien. Ik heb het zelf al een paar keer gedaan. Schoonmaken had bij mij al het gewenste resultaat.

Groeten,
Hans (Purmerend)
Attachments
connect.jpg
connect.jpg (99.35 KiB) Viewed 258 times
connet 2.jpg
connet 2.jpg (97.23 KiB) Viewed 258 times
Arrivederci,

Hans Blok (NL) Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/pages/Lancia-T ... 0685310636

Lancia Lybra 2.0 V5 20 v Comfortronic Baby blue 2000
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Antonella) Grigio Tiepolo 2002
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Emilia) Bi-Colore Grigio Tiepolo/Grigio Bottecelli 2006
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Guilia) Azzuro Dialogos 2003

Farsi notare, senza essere evidente

Mail to: LanciaThesisNetherlands@aol.com
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”