Hallo allemaal,
Een vreemde kwestie: de radio van mijn k coupe wil niet meer van haar blokkade af.
Ik toets de juiste 4-cijferige code in die in het boekje staat (heeft het altijd gedaan) maar hij blijft na invoer code staan op "----"
Kortom, hij blijft geblokkeerd. Heb de accu er al even afgehad, maar geen resultaat.
Het betreft de radio uit de eerste serie coupes, dus die met cassette/cd-wisselaar, geen navigatie.
Benieuwd of jullie nog tips hebben!
Groet,
Alberto
radio coupe blokkeert
-
Re: radio coupe blokkeert
Niemand een idee???
Dan ga ik hem er binnenkort uithalen, want hij is dan denk ik gewoon kaputti...
Groeten,
Alberto
Dan ga ik hem er binnenkort uithalen, want hij is dan denk ik gewoon kaputti...
Groeten,
Alberto
-
Volgens mij moet je Schepers Autotechniek in Nieuwegein eens proberen. Volgens hen moet zelfs een radio waarvan de code kwijt ie nog aan de praat te krijgen zijn.
Als dat niets wordt heb ik nog wel belangstelling voor de radio. Is het een ADM-838 of ADT-838, of anders gesteld, heb je er ook een externe versterker (in de kofferruimte) bij nodig?
Als dat niets wordt heb ik nog wel belangstelling voor de radio. Is het een ADM-838 of ADT-838, of anders gesteld, heb je er ook een externe versterker (in de kofferruimte) bij nodig?
Probeer eens de radio 1 uur aan te laten staan onder stroom. Kan zijn dat ie dan weer in de juiste modus schiet. Normaliter wanneer je drie keer heb ingevoerd met een foute code schiet de radio in een bepaalde modus.