abnormal power voltage

Discussie en vraagbaak over Thesis
Jan Hoornstra

Re: abnormal power voltage

Unread post by Jan Hoornstra »

Vast net zo goed als de Thesis.;)
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter

Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
mvmersbergen

Unread post by mvmersbergen »

Ik rij nu bijna 20 jaar Lancia, van een Y10 GT, Beta HPE Volumex, Delta HF4WD, Nuova Delta Turbo, tot Dedra, 3x Thema, 1x Kappa Sedan, 1x Kappa SW en momenteel een Lancia Musa FL en een Lancia Thesis 2.0 turbo. Ik heb al die jaren maar 1 keer echt niet door kunnen rijden en dat was een mechanisch probleem. Tuulijk baal ik als er weer een dure reparatie is maar als je dan weer wegrijdt is het meteen weer vergeven

Ik heb geen (grote) elektrische problemen gehad met mijn Thesis, die ik nu anderhalf jaar heb. Ook niet met de Kappa's (die ik 5 jaar heb gehad)
Wel heb ik mijn bedenkingen bij het Connect systeem, vandaar dat ik het systeem op tijd wil laten reviseren. Ik ben niet bang om auto's van 10-15 jaar oud te kopen maar een Thesis van die leeftijd over een aantal jaar, ik weet het niet. Erg jammer, de auto rijdt geweldig en het lijnenspel is met de tijd mooier en mooier geworden. De auto trekt nog steeds (positieve) aandacht.
GerritH

Unread post by GerritH »

Ik wil toch graag een tegengeluid laten horen. Mijn Thesis, een 2.4 JTD 10V (Squadra) uit 2003 heeft de afgelopen 50.000 km probleemloos afgelegd. Het mag zo zijn dat je hier op het forum veel problemen tegenkomt, maar je krijgt op dit forum wel een beetje een vertekend beeld. De meeste bijdragen zijn van eigenaren die een probleem met hun auto hebben, eigenaren van probleemloze auto's schrijven minder berichten omdat ze daar eigenlijk geen aanleiding voor hebben. Misschien toch een volgende Lancia overwegen? :)
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”