Ik ga binnenkort winterbanden aanschaffen voor mijn Lancia Lybra 2.0 SW uit 2004 en hoor graag ervaringen van andere Lybra rijders en tips welke winterband het meest geschikt is.
Alvast dank, Edward
Winterbanden - tips voor aanschaf
Re: Winterbanden - tips voor aanschaf
Hoewel ik zelf geen CONTInental fan ben, moet ik wel zeggen, dat de WINTERBANDEN van Continental verdomd goed zijn.
Maar eigenlijk geld.... Kies een Winterband, maar dan wel 1 van een ietwat "betere" merk, Dunlop is ook goed, Vredestein idem.
Kortom.. ANWB bekijken, en zelf beslissen.
Maar eigenlijk geld.... Kies een Winterband, maar dan wel 1 van een ietwat "betere" merk, Dunlop is ook goed, Vredestein idem.
Kortom.. ANWB bekijken, en zelf beslissen.
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Ik heb zelf net de Vredesteins Snowtrac 3 er onder laten leggen, en die bevallen ook best (voor winterbanden dan). Zijn bovendien van de 'A-merken' volgens mij ook nog het goedkoopst. Ik heb er € 65 per band incl. demontage/balanceren/montage op LM-velgen voor betaald.
Dank voor de reacties. Het zijn Continental winterbanden geworden. Precies op tijd eronder voor de grote sneeuwval van afgelopen tijd. Rijdt tot nu toe perfect en ook op draag/nat wegdek goede grip en comfort.