Onlangs heb ik van mijn Lybra 2.4 jtd uit 2000 met ruim 320.000 km op de klok afscheid genomen. Het was wel een hele zoektocht om na 5 jaar en meer dan 160.000 km een waardige vervanger te vinden. Het grootste probleem is toch wel een auto te vinden met voldoende trekkracht die een fatsoenlijke caravan kan en mag trekken.
In eerste instantie was de keus gevallen op een Volvo V70 met de alom gewaarderde 5 pitter diesel. Na veel kijken en vergelijken zijn we uiteindelijk gezwicht voor een Volvo v50 uit 2005 met 142.000 km op de klok en een 2.0 d in het vooronder. (voor de portemonee wel een stuk vriendelijker

Ik moet zeggen het is ontzettend wennen, als je de twee wilt vergelijken dan kom je voor de lybra uit bij een deftige dame en bij de volvo bij een kwajonge.

[s]Nu hebben ik nog een set velgen staan met aftandse banden. Omdat ik altijd met veel plezier van dit forum gebruik maakte, en nog wel een geregeld een kijkje kom nemen mag een forumlid ze wat mij betreft voor een zacht prijsje komen ophalen. Reageer dan even via PB
Hier is de link zoals de velgen op marktplaats staan.
LINK[/s]
Groet
Edwin
Edit: Velgen zijn verkocht, header aangepast