Te koop Lancia Lybra sw 2.0 enblema
bouwjaar 16-07-03
km stand 135000
Vialle g3 installatie lpi ingebouwd bij kmstand 92000
apk tot 31-9-09
handgeschakeld
grijs metallic met zwart dak
16 inch velgen en winterbanden op stalen velg
enblema uitvoering dus leren bekleding (tobacco)
telefoon
navigatie
bose geluidinstallatie
regensensor
cruise control
enz.
goedkoop (g3) en luxe rijden
vraagprijs 7500,00 euro
te koop lybra 2.0 sw '03 g3
Re: te koop lybra 2.0 sw '03 g3
Uit nieuwsgierigheid hoe gaat het met de verkoop? heb de auto ergens op een website staan met foto's.
Groet Wcabro
Groet Wcabro
Ik heb de auto verder niet op een website staan, de verkoop staat op een laag pitje, mijn lybra hoeft niet weg maar soms kriebelt het en wil je iets anders. Op deze website zijn er wel eens mensen op zoek naar een lybra op gas vandaar.
Het is een prachtige auto die emblema, ik heb zelf een model van 2000 LX 2.0 SW met LPG G3. en ja die kriebel ken ik ik loop wel eens tegen een Thesis aan of een andere engelse exoot.
Vandaag nog een proefrit gemaakt in een Jaguar s-type 4.0, V8, in een woord prachtig die motor met automaat. Als daar dan weer LPG G3 in kan dan rij je weer als koning.
Toch heb ik besloten vanwege de aanschafkosten etc nog een poosje te blijven rijden, sparen voor betere tijden en lagere prijzen.
En dan kijk je weer wat je eigen auto opleverd dan is dat erg weinig. terwijl je voor niets rijdt en er niet veel modellen met gas te koop staan.
Succes groeten Wcabro
Vandaag nog een proefrit gemaakt in een Jaguar s-type 4.0, V8, in een woord prachtig die motor met automaat. Als daar dan weer LPG G3 in kan dan rij je weer als koning.
Toch heb ik besloten vanwege de aanschafkosten etc nog een poosje te blijven rijden, sparen voor betere tijden en lagere prijzen.
En dan kijk je weer wat je eigen auto opleverd dan is dat erg weinig. terwijl je voor niets rijdt en er niet veel modellen met gas te koop staan.
Succes groeten Wcabro