klapperen pook
Re: aanlopen banden met cromodoras
Dan doen m'n benen het in ieder geval nog. Je zou eens de nederlandse prijslijsten op moeten duiken. Sommige landen hadden toen nog zeer forse invoerrechten op auto's.
Re: klapperen pook
Wij kennen allemaal Huib zijn enthousiasme voor de Fulvia, dan wil hij wel eens een beetje overdrijven.
Zo ook bij de prijsvergelijking van de Fulvia met de E-type.
Hier zijn de prijzen in NL uit de Prisma Autogids (1967) van Nico de Jong:
Jaguar E type Coupé ƒ 32.500
Lancia Fulvia Coupé ƒ 13.400
Lancia Fulvia Coupé HF ƒ 15.250
In Engeland lag de verhouding vast wel anders, maar een Fulvia coupé duurder dan een E-type ??
Zo ook bij de prijsvergelijking van de Fulvia met de E-type.
Hier zijn de prijzen in NL uit de Prisma Autogids (1967) van Nico de Jong:
Jaguar E type Coupé ƒ 32.500
Lancia Fulvia Coupé ƒ 13.400
Lancia Fulvia Coupé HF ƒ 15.250
In Engeland lag de verhouding vast wel anders, maar een Fulvia coupé duurder dan een E-type ??
Jan
Jeetje. Dan heb ik me jaren vergist. Die Fulvia's gaan er uit!!!! Daar komen E-types voor.
Maar pas na de Fulvia rit van september natuurlijk. Ik ben net klaar met het invoeren in m'n satnav van de route. Woensdag en donderdag rijd ik hem nog na. En regel ik de lunch bij Jean Pierre bij Laon. Wordt weer een hele mooie rit!!!!
Hieronder een paar foto's van Jean Pierre, z'n optrekje en z'n ouwe zooi. Helaas geen E-types

Maar pas na de Fulvia rit van september natuurlijk. Ik ben net klaar met het invoeren in m'n satnav van de route. Woensdag en donderdag rijd ik hem nog na. En regel ik de lunch bij Jean Pierre bij Laon. Wordt weer een hele mooie rit!!!!
Hieronder een paar foto's van Jean Pierre, z'n optrekje en z'n ouwe zooi. Helaas geen E-types

-
Ooooooooooo
Jij geeft zomaar de kers op de taart te grabbel Huibbie!
Zometeen bezwijkt m'n hotmailaccount onder de inschrijvingen; zulk heiligdom wil iedereen wel aanschouwen!
Tijdens m'n bezoekje was ik zo overdonderd door de slapende deernes dat ik me tijdens het buitenrijden van de grote poort realiseerde dat ik geen enkele foto getrokken had.
Maarrrrr, het zal me geen 2e keer gebeuren.
Jij geeft zomaar de kers op de taart te grabbel Huibbie!
Zometeen bezwijkt m'n hotmailaccount onder de inschrijvingen; zulk heiligdom wil iedereen wel aanschouwen!
Tijdens m'n bezoekje was ik zo overdonderd door de slapende deernes dat ik me tijdens het buitenrijden van de grote poort realiseerde dat ik geen enkele foto getrokken had.

Maarrrrr, het zal me geen 2e keer gebeuren.
[IMG]http://i62.tinypic.com/2sakz2g.png[/IMG]
Is iedereen hier behalve ik op vakantie of zo?
Toch even een beetje Huib rehabiliteren met een letterlijke quote uit de september 1991 editie van Classic and Sportscar:
"In 1971 it took a special kind of person to fork out 2300 pounds - E type money - for a Lancia Fulvia 1600 HF"
Engeland weliswaar waar E-types verhoudingsgewijs goedkoop waren en een Fulvia een dure import, maar het verhaal komt dus wel ergens vandaan.
Toch even een beetje Huib rehabiliteren met een letterlijke quote uit de september 1991 editie van Classic and Sportscar:
"In 1971 it took a special kind of person to fork out 2300 pounds - E type money - for a Lancia Fulvia 1600 HF"
Engeland weliswaar waar E-types verhoudingsgewijs goedkoop waren en een Fulvia een dure import, maar het verhaal komt dus wel ergens vandaan.
Een pak van m'n hart. Ik hoef m'n Fulvia's dus niet om te ruilen tegen E-types? Natuurlijk! Het invoerrechten verhaal moet je omdraaien. Het verhaal komt uit Engeland. Complimenten voor je research.
-
Re: aanlopen banden met cromodoras
Tijdens het opruimen kwam ik de prijs van een Coupe 1.3S uit 1967 tegen op de achterkant van persfoto en een prijslijst uit 1972.
Groeten Frank
Groeten Frank
- Attachments
-
- fulvia pricelist uk.jpeg (19.6 KiB) Viewed 410 times
-
- fulvia price uk.jpeg (17.1 KiB) Viewed 410 times