Wie kan mij helpen aan het glijstiftje voor het raammechanisme rechts.
Geprobeerd bij firma tuynder, maar zij krijgen alleen maar linkse opgestuurd vanuit Italie???
Het gaat om de glijstift met artikelcode 71730301
Voor de kenners: er zou een d op moeten staan.
Alvast bedankt.
Justin
Glijstift raammechanisme Lybra uit 2000
Re: Glijstift raammechanisme Lybra uit 2000
Hallo,
Die van mij is laatst aan de linkerkant kapot gegaan. De garage had beide besteld omdat hij niet wist wat links of rechts was. De rechtse heeft hij nu dus nog over
Dit is AutoMarc uit Elburg. Telefoonnummer 0525 680400
Moet hij natuurlijk wel weer een nieuwe bestellen voor als die van mij aan de rechterkant aan de beurt is:D
Die van mij is laatst aan de linkerkant kapot gegaan. De garage had beide besteld omdat hij niet wist wat links of rechts was. De rechtse heeft hij nu dus nog over

Dit is AutoMarc uit Elburg. Telefoonnummer 0525 680400
Moet hij natuurlijk wel weer een nieuwe bestellen voor als die van mij aan de rechterkant aan de beurt is:D
-
ik heb het laats ook gehad en ben gewoon naar de fiat dealer gegaan en heb links en rechts besteld en was er maar 5 euro voor kwijt.
maar het glijstiftje er op zetten is andere koek er komt nogal wat kracht bij kijken en het is raadzaam om het met twee man te doen .
succes
maar het glijstiftje er op zetten is andere koek er komt nogal wat kracht bij kijken en het is raadzaam om het met twee man te doen .
succes
-
Hoi,
Ik ga morgen gelijk bellen.
Alvast dank.
Justin
Ik ga morgen gelijk bellen.
Alvast dank.
Justin
-
En check even of de rest van je mechaniek nog wel ok is,want de ijzeren kabel loopt ook vaak vast in de motor.....
-
Hallo,
AutoMarc gebeld en ze hebben de glijstift opgestuurd.
Rechterraam werkt weer, dus nu heb ik weer ARKO (Alle Ramen Kunnen Open) en natuurlijk Airco.
Bedankt.
Justin
AutoMarc gebeld en ze hebben de glijstift opgestuurd.
Rechterraam werkt weer, dus nu heb ik weer ARKO (Alle Ramen Kunnen Open) en natuurlijk Airco.
Bedankt.
Justin