Hallo Mensen
Ik ben op zoek naar een deur klink van de rechter-deur (Passagierszijde) Het binnenste deel, dat van kunststof, is afgebroken. Het chroom gedeelte is nog ok. Mijn auto is gespoten en ik heb zo,n idee dat bij het afmonteren iets niet helemaal wilde lukken. Maar bewijs dat maar eens. Stond bij de supermarkt plots met de klink in mijn klauwen! Zo slecht is ie niet gebouwd volgens mij. Maar goed ik hoop van jullie te horen1
Gr Be
Deur klink
-
Re: Deur klink
Hoi,
Kan je bij Tuynder in Nootdorp kopen.
Op zeker dat ze em dus gemold hebben,want het is nogal een rare bevestiging en als het er al een poos opzit,moeilijk los te krijgen;de chrome klink zit in plastic binnendeel geklikt met soort weerhaakjes,die breken af bij forceren en dan zit de klink niet meer vast.
Ik zou gewoon teruggaan naar die spuiter en een andere klink eisen.
Kan je bij Tuynder in Nootdorp kopen.
Op zeker dat ze em dus gemold hebben,want het is nogal een rare bevestiging en als het er al een poos opzit,moeilijk los te krijgen;de chrome klink zit in plastic binnendeel geklikt met soort weerhaakjes,die breken af bij forceren en dan zit de klink niet meer vast.
Ik zou gewoon teruggaan naar die spuiter en een andere klink eisen.
-
Tuurlijk, wat stom nooit aan gedacht. Je komt die naam hier overal tegen. Bedankt. Ik ben al terug geweest! En dan krijg je dus het bekende ja/nee verhaal. Laat maar zitten. Als je zag hoe de auto gespoten was! Groot verhaal bij het bekijken van de schade dat de hele zijkant gespoten moest worden! Krijg je hem terug istie gewoon bij-gespoten. En de hele zijkant veel te donker! Laat maar zitten, ik heb mijn pens vol
(td) van ze!
Gr

Gr
gewoon je verzekering bellen dat het niet gedaan is zoals afgesproken doen ze het dan nog niet kan je verzekering ze op de zwarte lijst zetten of zo