Nog even een vraagje:
Weet iemand of de diepte dat je je rempedaal in moet trappen af te stellen is? Ik vind dat je vrij diep moet trappen. Verder remt hij perfect.
groeten Percy
remmen
Re: remmen
Remmen misschien ontluchten. Ik weet niet of je er wat aan vernieuwd hebt. Anders misschien te oude remolie, vocht in de olie. Volgens mij kan je de pedaalhoogte niet afstellen.
Ok bedankt.
Bel zo de garage nog even. Zit nieuwe hoofdremcilinder op, en een goede gebruikte remklauw achter en nieuwe handremkabels.
8 maanden geleden nieuwe schijven en blokken achter.
Ik neem aan dat ze de remolie hebben ververst maar ik check het wel even.
gr. Percy
Bel zo de garage nog even. Zit nieuwe hoofdremcilinder op, en een goede gebruikte remklauw achter en nieuwe handremkabels.
8 maanden geleden nieuwe schijven en blokken achter.
Ik neem aan dat ze de remolie hebben ververst maar ik check het wel even.
gr. Percy
-
De ontluchting van het ABS is vrij lastig, vaak moet het meer dan 1 keer gebeuren om een goed resultaat te krijgen. Als je een paar keer achter elkaar op het rempedaal trapt tijdens het rijden en het pedaal zit hoger, dan zit er zeker nog lucht in.
------------------------------------------------------------------
Karakter is dat wat je hebt als niemand kijkt
Wel toevallig dat je dat schrijft Koos, want rempedaal was van de week ineens wel goed.
Had de garage gebeld over diep intrappen maar die zei dat er niets aan te stellen is.
Na een paar dagen remmen was het intrappen zoals het zou moeten. Alleen vanmorgen zat de remslag wel weer erg hoog.
Dus waarschijnlijk zit er dus nog lucht in de ABS.
Kunnen ze dat zien bij de garage?
Had de garage gebeld over diep intrappen maar die zei dat er niets aan te stellen is.
Na een paar dagen remmen was het intrappen zoals het zou moeten. Alleen vanmorgen zat de remslag wel weer erg hoog.
Dus waarschijnlijk zit er dus nog lucht in de ABS.
Kunnen ze dat zien bij de garage?
-
Als je garage een pomp heeft die ze op het remsysteem aansluiten, kun je mogelijk de luchtbelletjes in de slang zien. Ik zou 't op die manier (nogmaals) laten doen, evt door een garage die zo'n apparaat heeft.
Succes!
Succes!
------------------------------------------------------------------
Bedankt! Ga ik zeker doen. Ik moet volgende week toch naar de garage voor de auto van mijn vrouw. Dan vraag ik het gelijk.
groeten Percy
groeten Percy