Loudlink in Lybra 1.8LX zonder nav?

Discussie en vraagbaak over Lybra
Matthijs

Loudlink in Lybra 1.8LX zonder nav?

Unread post by Matthijs »

Ik kan helaas niet echt wennen aan de zoekfunctie sinds de nieuwe forumlay-out, en start daarom dit nieuwe draadje...
Ik heb getracht te zoeken, maar niets kunnen vinden, terwijl ik weet dat er ergens iets moet staan over de vervanger van een cd-wisselaar: de loudlink.
Op www.loudlink.eu staan 2 versies bestemd voor de Lybra, maar dan voor die met nav en GSM.

Nu heb ik geen nav + gsm, maar er staat mij bij dat er ook een loudlink voor mijn Lybra is.
Weet iemand dit? En heeft iermand ervaring met de loudlink? Is deze aan te sluiten op de kabel van de wisselaar, of moet hiervoor de hele ICS uitgebouwd worden?

Een nog steeds zeer tevreden Lybrarijder Matthijs
sander(viva lybra)

Re: Loudlink in Lybra 1.8LX zonder nav?

Unread post by sander(viva lybra) »

het zou in principe moeten gaan, je zou hem zelfs kunnen aansluiten op de standaard telefoon ingang van het ics. omdat dit in feite ook maar een aux ingang is.
Matthijs

Unread post by Matthijs »

okay, maar ik heb geen telefooningang bij mijn weten (heb de ics zonder nav+gsm). of zit er ergens wel een aansluiting vertsopt?

maar ik ga maar eens op zoek op internet of ik kan checken of de aansluitinten/stekkers van de loudlink hetzelfde zijn als die van de kabel van mijn huidige wisselaar.
flatliner

Unread post by flatliner »

Ik heb zelf de grundig versie (geen navigatie maar wel bose) van de ICS. Hier zijn drie ISO (nog wat) connectoren aan de achterkant. Een voor de CD speler en een voor de phone. Volgens mij is de derde voor de mute kabel die naar de handrem gaat. Ik heb zelf mijn dension iPod kit op de cd wisselaar ingang aangesloten, werkt perfect. Alleen jammer dat mijn iPhone niet met oude versies wordt opgeladen.
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”