Door een uitscharende vrachtauto is mijn linker voorportier van mijn Lybra geruineerd en mijn prachtige Lybra mogelijk total-loss.
Ik ben dus op zoek naar een gebruikt exemplaar, het liefst op kleur: metalic zwart.
Kan iemand mij helpen??
Linker voorportier gezocht
Re: Linker voorportier gezocht
Hallo,
Mijn Lybra is pas totall los verklaard. Linker portier is nog in goede staat. Auto staat bij sloper in Sittard. Kleur is helaas geen zwart maar donker blauw.
Mijn Lybra is pas totall los verklaard. Linker portier is nog in goede staat. Auto staat bij sloper in Sittard. Kleur is helaas geen zwart maar donker blauw.
Huub,
Bedankt voor de tip. Helaas heb ik afscheid moeten nemen van mijn Lybra. Hij is inmiddels afgevoerd. Ik denk dat hij binnenkort wel weer aan het verkeer zal deelnemen in opgeknapte staat. Het is jammer dat zo'n prachtige auto met alleen maar deurschade meteen total-loss is.
Bedankt voor de tip. Helaas heb ik afscheid moeten nemen van mijn Lybra. Hij is inmiddels afgevoerd. Ik denk dat hij binnenkort wel weer aan het verkeer zal deelnemen in opgeknapte staat. Het is jammer dat zo'n prachtige auto met alleen maar deurschade meteen total-loss is.
-
Reinoud,
Wat is het kenteken van jouw lybra?
Ik heb v/d week een Lybra gekocht met deurschade...
Wat is het kenteken van jouw lybra?
Ik heb v/d week een Lybra gekocht met deurschade...
-
Jep dat is em...
Zullen we ff via pb/mail verder babbelen?
mvg Dick
Zullen we ff via pb/mail verder babbelen?
mvg Dick
-