Berlina 5bak gezocht
-
Berlina 5bak gezocht
Heeft iemand deze wellicht te koop? Slechte staat geen probleem.
pmadewit@hotmail.com
pmadewit@hotmail.com
-
Re: Berlina 5bak gezocht
Hoi Peter,
Joop heeft er volgens mij een paar in de aanbieding.
Als hij er geen meer heeft kun je bij mij terecht.
Groets
Lucas
Joop heeft er volgens mij een paar in de aanbieding.
Als hij er geen meer heeft kun je bij mij terecht.
Groets
Lucas
hallo Peter
ik heb er ook een voor je, pas nog gereden ,deed het nog goed.
Koos
ik heb er ook een voor je, pas nog gereden ,deed het nog goed.
Koos
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
-
Ik heb Joop en Koos emailtjes gestuurd. Dank jullie!
-
En iedereen maar lachen met die berlina's.
Zelfs de bouwer van de grote kanonnen is op zoek naar de "ricambi originali di berlinetta"!
Het begint met een 5-bak, maar waar gaat het eindigen????
Ik heb ondertussen de prijskaartjes al maar aangepast aan de (wellicht sterk stijgende) vraag!
hahahaha B)
Zelfs de bouwer van de grote kanonnen is op zoek naar de "ricambi originali di berlinetta"!
Het begint met een 5-bak, maar waar gaat het eindigen????

Ik heb ondertussen de prijskaartjes al maar aangepast aan de (wellicht sterk stijgende) vraag!
hahahaha B)
[IMG]http://i62.tinypic.com/2sakz2g.png[/IMG]
-
Hallo Bart,
Van het weekend aan de Berlina van John wat diverse werkzaamheden verricht, oa een afgebroken bout van de stoelleuningen uitgeboord, opnieuw getapt en voorzien van een nieuwe bout. Hierdoor is de wwarde nog meer gestegen. De taxateur heeft er een hoger bedrag aangehangen dan de taxatie waarde van mijn oude coupe! Dus inderdaad Bart, de waarde van een Berlina schiet omhoog.
Groet,
Frank
Van het weekend aan de Berlina van John wat diverse werkzaamheden verricht, oa een afgebroken bout van de stoelleuningen uitgeboord, opnieuw getapt en voorzien van een nieuwe bout. Hierdoor is de wwarde nog meer gestegen. De taxateur heeft er een hoger bedrag aangehangen dan de taxatie waarde van mijn oude coupe! Dus inderdaad Bart, de waarde van een Berlina schiet omhoog.
Groet,
Frank
Berlina's worden dus steeds meer waard! Dat is goed nieuws!
Wat dacht je hiervan: Berlina 1965 met 1.3 motor, laswerk reeds gedaan. Schitterend en vooral gaaf interieur (m.u.v. voorstoel rechts) etc. etc. etc.
En het mooiste is: de opbrengst komt geheel ten goede aan nog meer verbeteringen aan de enige echte Giallo HF Oranje Originele Fanalone Replica!
Heren: graag uw biedingen per omgaande!
P.S.: Deel 1 en 2 in mijn bezit, deel 3 is nog een beetje onvindbaar!
Toch maar weer mooi dat die Berlina's de Coupe's in prijs voorbij schieten!
Wat dacht je hiervan: Berlina 1965 met 1.3 motor, laswerk reeds gedaan. Schitterend en vooral gaaf interieur (m.u.v. voorstoel rechts) etc. etc. etc.
En het mooiste is: de opbrengst komt geheel ten goede aan nog meer verbeteringen aan de enige echte Giallo HF Oranje Originele Fanalone Replica!
Heren: graag uw biedingen per omgaande!
P.S.: Deel 1 en 2 in mijn bezit, deel 3 is nog een beetje onvindbaar!
Toch maar weer mooi dat die Berlina's de Coupe's in prijs voorbij schieten!
- Attachments
-
- afb016.jpg (175.65 KiB) Viewed 749 times
Nu de Renault eindelijk de deur uit is ,verplaats ik me dagelijks weer in de berline naar mij werk ,ook op dit korte stukje is het genieten ,en als ze dan steeds meer waard worden gat het dubbel op !!!!!
- Attachments
-
- berliner28pt.jpg (21.4 KiB) Viewed 749 times
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
-
De berlina is en blijft de stamva.. eh moeder van de Fulvia range.(:P)
Ik heb het geluk, dat ik dagelijks in een berlina kan toeren, door de week met Bloesje en in het weekend met Gina.
Dan is het niet zo dat Gina door de week op stal staat, want Lucy gaat geregeld op rak met Gina. De volvo blijft dan aan de straat staan.
Ik heb het geluk, dat ik dagelijks in een berlina kan toeren, door de week met Bloesje en in het weekend met Gina.
Dan is het niet zo dat Gina door de week op stal staat, want Lucy gaat geregeld op rak met Gina. De volvo blijft dan aan de straat staan.
- Attachments
-
- fulvia berlina s2 b002 -800.jpg (64.5 KiB) Viewed 749 times
Ziet er mooi uit Koos! Hoe heb je hem verlaagd?