hallo daar. Sinds deze week ben ik in het bezit van een lancia lybra break 1,9 jtd van 2000.
Tot nu toe een schitterende wagen, blij dat ik deze wagen heb aangekocht, en hoop nog veel plezier er mee te beleven.
In Belgie (waar ik woon) wel nog niet veel exemplaren zien rondrijden. verwonderlijk.
Helaas zat bij de aankoop van de wagen geen handleiding van de wagen, zodat ik eigenlijk niet optimaal kan genieten van de wagen.
Veel functies zeggen me nog niets. Weet niet hoe de airco werkt, de radio, ...
kan iemand mij aan een handleiding helpen, een copie, op het net, nederlandstaling, engels of frans is oké.
dank u wel alvast voor uw reactie..
handleiding lancia lybra
Re: handleiding lancia lybra
Tom,
Ik heb deze handleiding wel.
Voor een doos overheerlijke Belgische Bonbons stuur ik het op. : - P
Groet,..
Ik heb deze handleiding wel.
Voor een doos overheerlijke Belgische Bonbons stuur ik het op. : - P
Groet,..
its a deal...
mijn email: tom@durnez.be, zo kunnen we elkaars adres doorgeven, en de doos pralines komen er dan aan...
dank u wel alvast
mijn email: tom@durnez.be, zo kunnen we elkaars adres doorgeven, en de doos pralines komen er dan aan...
dank u wel alvast
Tom,...
Ontving jij het boekje inmiddels ?
Fred
Ontving jij het boekje inmiddels ?
Fred
ja hoor, boekje is toegekomen, het enig wat ik nog moet regelen is uw doos pralines, maar ben het nog niet vergeten.
mvg
tom
mvg
tom
tomdurnez Schreef:
-------------------------------------------------------
> ja hoor, boekje is toegekomen, het enig wat ik nog moet regelen is uw doos pralines, maar ben het nog niet vergeten.
> mvg
>
> tom
-------------------------------------------------------
> ja hoor, boekje is toegekomen, het enig wat ik nog moet regelen is uw doos pralines, maar ben het nog niet vergeten.
> mvg
>
> tom
Voor allen die geen handleiding hebben gekregen bij aankoop of 'm kwijt zijn of waar hij door jarenlang gebruik onleesbaar is geworden, kijk hier eens: http://aftersales.fiat.com/elum/main.as ... 7&markID=3
Is weliswaar in het Engels (het Nederlandse deel van de site is "under construction") maar met wat kennis van het Engels heb je hier misschien wat aan
Ciao,
Ron
Is weliswaar in het Engels (het Nederlandse deel van de site is "under construction") maar met wat kennis van het Engels heb je hier misschien wat aan

Ciao,
Ron
Ook op dit adres zijn deze handleidingen te downloaden, je komt in hetzelfde veld terecht : https://www.technicalinformation.fiat.c ... m-web/web/
Is in een flink aantal talen voorhanden, ook Duits bijv.
Deze 2004-versie van de manual geeft overigens voor mijn lybra uit aug 2002 op een aantal plaatsen duidelijk betere informatie dan het nederlandse instructie-boekje uit 2000 dat origineel bij mijn auto zat.
Alleszins de moeite waard om te downloaden dus !
Helaas bestaat er kennelijk geen nederlands instructieboekje in v2004 in 'PDF', bestaat daar eigenlijk wel een gedrukt exemplaar van ??
Is in een flink aantal talen voorhanden, ook Duits bijv.
Deze 2004-versie van de manual geeft overigens voor mijn lybra uit aug 2002 op een aantal plaatsen duidelijk betere informatie dan het nederlandse instructie-boekje uit 2000 dat origineel bij mijn auto zat.
Alleszins de moeite waard om te downloaden dus !
Helaas bestaat er kennelijk geen nederlands instructieboekje in v2004 in 'PDF', bestaat daar eigenlijk wel een gedrukt exemplaar van ??
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana