Bart jongen. Je wilt Martijn en mij en vooral je zelf toch niet beroven van creativiteit?
Investeringen worden er vol op gedaan maar dan in gereedschap en meetinstrumenten om de mooiste autootjes van de wereld te onderhouden en restaureren.
Casa Fulvia
Re: Casa Fulvia
Als we nu bij een bezoek aan Huib eens wat van deze artikelen meenemen,(er staat vast nog wel ergens een overcompleet koffiesetapparaat of magnetron) dan hoeft hij daar niet in te investeren.
Koos, lijkt me een goed plan. Met hulp van Bart is alles gereorganiseerd en opgeruimd. Alles spic en span. Plek zat. We kunnen nu de Champagne of Prosecco voor de lunch nog koelen door hem buiten te zetten maar dat gaat over een paar maanden niet meer werken.
Hi Bart,
Kom jij dan een keer een heerlijke maaltijd voor ons bereiden?
Die weegschaal kan misschien geen kwaad... Na bijna anderhalf jaar bij Casa Fulvia ben ik eindelijk 10 kilo aangekomen en 10 cm breder geworden B-)
Kom jij dan een keer een heerlijke maaltijd voor ons bereiden?
Die weegschaal kan misschien geen kwaad... Na bijna anderhalf jaar bij Casa Fulvia ben ik eindelijk 10 kilo aangekomen en 10 cm breder geworden B-)
Huib,
Je stelt goede prioriteiten!
Ik heb er geen enkel probleem mee om m'n brood te smeren met een stanleymes en 's avonds, na een lekkere dag werken smaakt de champagne ook prima uit een plastic bekertje.
De creativiteit moet zeker niet uit het beeld verdwijnen!
Je stelt goede prioriteiten!
Ik heb er geen enkel probleem mee om m'n brood te smeren met een stanleymes en 's avonds, na een lekkere dag werken smaakt de champagne ook prima uit een plastic bekertje.
De creativiteit moet zeker niet uit het beeld verdwijnen!
Walter, je was op het verkeerde moment in de schuur. De weegschaal had 's ochtends de melding "ERROR" weergegeven.
Enne Walter moet niet piepen. Hij wordt door zijn vrouwtje prima verzorgd. Kunnen we allemaal jaloers op zijn.
-
:)-DRe: Casa Fulvia
Ja Bart,
Alternatief Kerst ontbijt in Casa Fulvia.
Klinkt goed
Alternatief Kerst ontbijt in Casa Fulvia.
Klinkt goed