Zoek een Flavia Berlina

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
jan

Re: Zoek een Flavia Berlina

Unread post by jan »

Je kent ongetwijfeld de gouden regel voor de aankoop van een klassieker:
óf je koopt voor veel geld een perfect gerestaureerd exemplaar, met een aantoonbaar restauratieverslag,
óf je koopt voor weinig een restauratieobject die je vervolgens zelf restaureert.
Alles er tussenin is te duur gekochte ellende (ik spreek uit ervaring).
Jan
Henk

Unread post by Henk »

Deze advertentie is gisteren geplaatst in de rubriek 'Vraag & Aanbod' van de Lancia Club Nederland:
Te koop Lancia 2000 ie Sedan
Beschrijving
prima staat, bj 1974, 50.000 km origineel, brons met/groen interieur, tectyl. prijs eur 4950,-.
tel 06-53168160
Misschien de moeite waard om eens te informeren en/of kijken (auto staat gewoon in de Benelux).
Michel

Unread post by Michel »

Een Lancia 2000 doet het niet voor mij. Om de één of andere reden ziet die er te jong uit. Toch bedankt voor de tip.
Michel

Unread post by Michel »

Wel Bart, ik wil nog aannemen dat de zwitserse Lancia addict (nog 1 Flavia coupé en een Thema Ferrari) niet "wist" dat zijn voertuig rot was. Maar we hebben het hem wel getoond. En omdat het niet lukte op een normale manier zet hij hem maar te koop op ebay. En beschrijft het voertuig als een "juweeltje"

Maar liever 800km rijden (enkel weliswaar) dan iets te kopen via ebay en nadien met de gebakken peren te zitten.
Post Reply

Return to “NL86 Fulvia, Flavia, Flaminia te koop / gevraagd”