Zoek een Flavia Berlina
Zoek een Flavia Berlina
Wie weet een goede Flavia Berlina 2000LX te koop staan? Ik denk eraan mijn perfecte Fulvia coupé weg te doen voor een Flavia.
Re: Zoek een Flavia Berlina
Er staat er een op ebay italia; met je hem wel zelf gaan halen..
http://cgi.ebay.it/OLDTIMER-Lancia-FLAV ... dZViewItem
Groet, Hein.
http://cgi.ebay.it/OLDTIMER-Lancia-FLAV ... dZViewItem
Groet, Hein.
Dat is een milleotto. It weet niet hoe ze bij de 2 liter motor komen. Er staat ook nog een 2000 op www.portalclassic.com voor 1300 euro. Hij staat er al heel lang, dus ik heb geen idee hoe hij is. In ieder geval is de airco net overhaald.
Walter
Walter
Achteraan staat er wel effectief 2000 vermeld. Volgens mij is het 1 van de laatst standaard 2000's en geen LX.
Michel
Michel
Zover ik kan zien:
De Flavia 2000 was er in vier varianten, volgens een brochure die ik heb.
2000
2000 LX
2000 Iniezione
2000 Iniezione LX
De LX had b.v. standaard de gordijntjes achter, 2000 logo in de grille en stuurbekrachtiging.
De betreffende auto kan dus een Flavia 2000 zijn. De kleur, Argento(Zilver?) lijkt op de foto's meer wit en het stuur lijkt van een S2 Fulvia berlina te komen????? Op de folder(1970) staat het oude stuur met een losse claxon ring.
Groets
Lucas
De Flavia 2000 was er in vier varianten, volgens een brochure die ik heb.
2000
2000 LX
2000 Iniezione
2000 Iniezione LX
De LX had b.v. standaard de gordijntjes achter, 2000 logo in de grille en stuurbekrachtiging.
De betreffende auto kan dus een Flavia 2000 zijn. De kleur, Argento(Zilver?) lijkt op de foto's meer wit en het stuur lijkt van een S2 Fulvia berlina te komen????? Op de folder(1970) staat het oude stuur met een losse claxon ring.
Groets
Lucas
Deze had je waarschijnlijk al gezien:
http://cgi.ebay.nl/Lancia-Flavia-2000-L ... dZViewItem
Ziet er goed uit en is een LX.
Walter
http://cgi.ebay.nl/Lancia-Flavia-2000-L ... dZViewItem
Ziet er goed uit en is een LX.
Walter
Ziet er inderdaad goed uit. Zo goed zelfs dat ik 2 weekends geleden "eventjes" naar Zwitserland ben gereden om het voertuig te gaan kopen. Maar ..... Schoon van ver maar ver van schoon
Dit voertuig is herspoten geweest en de afloppers zijn niet op 1 hand te tellen. De grondverf lichtblauw komt er op verschillende plaatsen door; en de deurrubbers zijn mee gespoten. In de koffer moet er water gestaan hebben, want de 2 achterste hoeken zijn compleet weggeroest.
En motorisch gezien is ie ook niet 100% in orde!
Dit voertuig staat trouwens ook op www.viva-lancia.com te koop.
Daarom zoek ik nu een goed voertuig, en voor ik me verplaats wens ik een groot aantal hoge resolutie fotos. want voor geen geld ter wereld doe ik mijn quasi perfecte Fulvia weg om een roestbak te kopen.
Groeten,
Michel
Dit voertuig is herspoten geweest en de afloppers zijn niet op 1 hand te tellen. De grondverf lichtblauw komt er op verschillende plaatsen door; en de deurrubbers zijn mee gespoten. In de koffer moet er water gestaan hebben, want de 2 achterste hoeken zijn compleet weggeroest.
En motorisch gezien is ie ook niet 100% in orde!
Dit voertuig staat trouwens ook op www.viva-lancia.com te koop.
Daarom zoek ik nu een goed voertuig, en voor ik me verplaats wens ik een groot aantal hoge resolutie fotos. want voor geen geld ter wereld doe ik mijn quasi perfecte Fulvia weg om een roestbak te kopen.
Groeten,
Michel
Ik vroeg me altijd al af hoe je op ebay een goede auto kunt kopen. Een wijze les.
goed informeren lijkt me altijd aangewezen;
maar ik denk niet dat Michel over 1 nacht ijs gegaan.
Als je anderzijds de info van de Zwitser leest,
dan denk je dat die man goud in de aanbieding heeft.
En de fotos zijn natuurlijk zo gemaakt dat het mooiste naar voren komt.
En ja Walter, ik denk dat er inderdaad wat 'rommel' aangeboden wordt. Das lekker anoniem hé!
En als er dan een sukkelaar vanuit België(of Nederland) naar Zwitserland komt gereden om te kijken,
tja dan is ie al half verkocht!
't Zal je maar gebeuren dat je 800km dan kijkt op een halfgaar blik.
Michel, ik denk dat je humeur beneden vriespunt was, bij het inspecteren van de limo.
maar ik denk niet dat Michel over 1 nacht ijs gegaan.
Als je anderzijds de info van de Zwitser leest,
dan denk je dat die man goud in de aanbieding heeft.
En de fotos zijn natuurlijk zo gemaakt dat het mooiste naar voren komt.
En ja Walter, ik denk dat er inderdaad wat 'rommel' aangeboden wordt. Das lekker anoniem hé!
En als er dan een sukkelaar vanuit België(of Nederland) naar Zwitserland komt gereden om te kijken,
tja dan is ie al half verkocht!
't Zal je maar gebeuren dat je 800km dan kijkt op een halfgaar blik.
Michel, ik denk dat je humeur beneden vriespunt was, bij het inspecteren van de limo.