Fanalone

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Pepijn

Fanalone

Unread post by Pepijn »

Te koop bij Smiths Veglia een Fanalone met weinig kilometers (wel stevig aan de prijs met zijn 54.000 Eurootjes). Geen idee of deze "originale" is volgens de specs van Giorgio.

http://www.classicdriver.com/it/find/41 ... ID=1742198

Groet, Pepijn
john

Re: Fanalone

Unread post by john »

Jazeker is dit een originele, huidige eigenaar heeft er klassieke rallye's
mee gereden.want zoals er staat de laatste eigenaar (is nog steeds de eigenaar)
Prijs kan je aan de hoge kant vinden maar het is wel een mooi Fulvia, die
ook nog eens goed is onderhouden. Kosten noch moeite gespaard.

Gr, Joop
giorgio cazzato

Unread post by giorgio cazzato »

goedendag , ik ben terrug in nederland, over de bovende auto ik heb oit deze auto gezien 2 jaar geleden, heb niet op kleine dettails nagekijken , maar toen de auto had 2 serie staalen deuren , en 2 serie motor kop, ik kan ook iets erinneren iets met tussenblock maar dat weet ik niet meer.

ciao
Joop

Unread post by Joop »

Ik zag deze auto vandaag staan bij een voor ons heel bekend persoon binnen de Fulvia wereld
en helaas Giorgio, deze auto heeft toch echt alu.deuren en motorkap.

Gr, Joop
giorgio

Unread post by giorgio »

De auto heeft serie 2 duren en serie 2 kop ( dat is nog erger ) , ik heb noit gezegd da de motorkap en de kofer niet in alluminium waren, veder dat de duren van en serie 2 zijn is minder belangrijk , maar dat de kop van en serie 2 is dat vind ik zeker en nadel, op de circuit ik heb niet heert het gevoel gehaad dat deze auto 160 pk heef,
om 160 pk out en fulvia motor te kunnen persen dat is niet zomar geddan.

Giorgio
Joop

Unread post by Joop »

Dat van die kop weet ik niet , zou moeten kijken maar de deuren zijn toch echt serie 1 aluminium
er zitten geen gaten voor de lampjes in (degene die gaan branden als deur open gaat)
en hij heeft ook geen klap ruitje in de deur zitten .

Gr, Joop
Post Reply

Return to “NL86 Fulvia, Flavia, Flaminia te koop / gevraagd”