Laatste reserve onderdelen rallyproject

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
1600hf

Laatste reserve onderdelen rallyproject

Unread post by 1600hf »

Versnellingsbak 818.630: 5 bak, 11/43 eindoverbrenging, maar met Serie1 flenzen!! Was reserve bak voor een 818.540 (fanalone bak). 'Normale' tweede serie bakken hebben Serie2 flenzen en passen niet in een eerste serie. Deze zou gebruikt kunnen worden als 5 bak in een 4bak's serie1. Ik heb er twee. Eerste is ongetest en 200eur, andere is voor een paar honderd km bij me ingebouwd geweest en werkelijk perfect. 350eur.

Twee kapotte versnellingsbakken (3e versnelling) 818.740. Diff van beide OK. Een S1 flenzen, een met S2 flenzen. 150eur per stuk

Alu deur in goede conditie, 100eur

4 BWA 14x6 wielen, 1 wiel is krom. Moet gericht worden. 200eur

Orginele oliekoeler set: radiator, slagen en de oliefiltervoet met aansluitingen voor de olieslangen (deze vervangt de normale), 150eur

En dan de gebruikelijke 1600motor onderdelen. Wellicht in NL weinig interesse voor. Maar alles van krukassen, drijstangen, zuigers, koppen, tot nokkenassen etc. Wel bijzonder is dat ik mijn eerste reserve motor nooit te koop heb aangeboden (nu dus wel): draaiende 1600motor met ontsteking EN 42mm solexen. Mocht iemand van plan zijn een 1600 motor IN te bouwen, bel dan even. Staat namelijk vreselijk in de weg.

Dashboard spullen: hf olietemp meter (100eur), 10000toerenteller.

S1 Radiator als nieuw 50eur

En wellicht nog meer. Bel voor interesse of vragen:
0622207315
Peter de Wit
1600hf

Re: Laatste reserve onderdelen rallyproject

Unread post by 1600hf »

Dit is leuk. De eerste dingen gaan er al uit. Zou verkoper moeten worden. Maar werkelijk: ALLES moet eruit.

Zoekend naar een klein olietemp metertje vond ik nog:
twee remklauwen girling voor. Een er van gereviseerd. Samen 150eur met set nieuwe remblokken
4 13in Melber velgjes zonder banden. Waren voor mijn winterbanden. 400eur
3 stalen 14in velgjesjes met oude banden. 25eur per stuk
S2 1600HF interieur: achterbank en twee stoelen. Paar scheuren in een stoel. 400eur. Is me eigenlijk nooit opgevallen, maar nu in dezelfde schuur 4 stoelen liggen van een 131Abarth valt me pas op hoe licht die hf stoelen zijn. En: ze zitten super. Beter dan aftermarket sport stoelen en beter dan de brede oudere stoelen. Met hoofdsteunen! Maak me los.
2 nieuwe KN filters voor Webers/Dellorto's. Passen 70mm kelken IN. 50eur voor de set van twee.
Speedpilot, 250eur
Directional Gyro. Electrisch (dus niet die pneumatische rommel uit een Cesna), en slaved (dus te koppelen aan een fluxgate). Dit had het ultime kompas moeten worden. 200eur. Enige prospect zou Huib zijn, denk ik....
En voor de m&%renn*&kers: mooi gepolijsten en lichtere tuimelaars voor een S1 1.6: 125eur.

Help!!!
1600hf

Unread post by 1600hf »

Nu verkocht:
Radiator, olietemp meter, kapotte 740bakken, 10000toerenteller, k&n filter, 14in BWA wielen, S2 interieur, oliekoelerset.

Vond nog:
3 startmotoren, 3 1600koppen, 2 1600krukkasten, S1 Aandrijfassen. Sneltankinstallatie van een Nascar racer.

Alles moet weg!
1600hf

Unread post by 1600hf »

Er is een mooie Engelse uitdrukking 'For Sale again due to Time Wasters'. Om die reden nog te koop (leek verkocht) een HF olietemp meter. Orgineel natuurlijk en speciale prijs van 200eur. Destijds voor 150eur gekocht.
Joop

Unread post by Joop »

Hoi Peter,

Hierbij onderstaand mailtje wat je van mij op 3 juni hebt ontvangen...helaas hebik nog geen reactie van je mogen ontvangen.....dus de omschrijving richting mij "For Sale again due to time wasters" vindt ik wel ontrecht....overigens wil ik dat andere onderdeel nog steeds van je kopen....als je mij ff je gegevens mailt
dan kan ik de fin. regelen....!

Hallo Peter,

FF vraagje ivm olie temp meter, kan je mij een foto sturen van de temp
meter dit omdat ik door omstandigheden een project heb gekocht waar e.e.a
ander in zit (helaas geen versnellingsbak) en benieuwd ben hoe hij er uit ziet.

Alvast bedankt voor de moeite,
Joop
1600hf

Unread post by 1600hf »

Hoi Joop,
Ik kom net terug uit VS en lees je mailtje. Is inderdaad onnodig hard van mij om zo te reageren. Maar als ik iets voor een zeer faire prijs te koop zet en er is iemand als de kippen bij (binnen een paar uur) om zo'n metertje te kopen die hem direct wil ophalen voor die prijs, dat nog een keer bevestigd en dan later om een foto vraagt omdat ie er misschien al een heeft die het dan toch misschien niet is, dan trek ik mijn geste liever in en ga ik er vanuit dat je de deal afblaast. Het in ieder geval overwoog.

Mijn excuses voor mijn botheid!!! Maar dit was na een aantal andere emails over fulvia onderdelen waar de honden geen brood van lusten. Gelukkig waren er ook een aantal zeer plezierige transacties bij. Maar heb te doen met Hans als dit altijd zo gaat. Dus: wie helpt me nou eindelijk eens van die Gyro af (trouwens ook voor de helft van de prijs die ik betaald heb, wat al een derde was van de marktwaarde...).

Maar mijn excuses, Joop. Onderstaand dan ook maar mijn mailtje.

Hoi Peter,

Dan de serie 1 bak, die flens haal ik er dan vanaf, en monter er wel een van
me zelf.

Gr, Joop

Ps. kan ik het ook ff ophalen bij je? en wat zijn de prijzen van de motor
e.d

>From: "peter de wit"
>To: "Herman Johan Stevens"
>Subject: Re: Laatste reserve onderdelen rallyproject
>Date: Tue, 1 May 2007 12:29:01 +0200
>
>Hoi, Joop. Hoor net ook je bericht. Ben even gaan zoeken naar de olietemp
>meter. Die ligt klaar. De bak zit al een optie op. De S1 flens bak is er
>nog. Olietemp meter zou ik in principe kunnen opsturen als je mij het
>bedrag plus 10-tje verzendkosten overmaakt.
>
>Gr. Peter
>
>----- Original Message ----- From: "Herman Johan Stevens"
>
>To:
>Sent: Tuesday, May 01, 2007 9:11 AM
>Subject: Laatste reserve onderdelen rallyproject
>
>
>>Goedemorgen Peter,
>>
>>Lees net je advertentie en ik heb wel interresse in de 818.740 bak met 2e
>>serie flens, ook de
>>hf olietemp meter.
>>
>>Hoe kunnen we e.e.a afspreken ivm ophalen?
>>
>>Laat mij ff weten,
>>
>>Mvg, Joop Stevens
>>06-18293073
>>
>>_________________________________________________________________
>>Probeer nu Live Search: de nieuwe zoekmachine van MSN http://www.live.nl
>>
>>
>

Return to “NL86 Fulvia, Flavia, Flaminia te koop / gevraagd”