De slijptol hangt er bijna boven! Ik moet een kale carrosserie kwijt, en ik heb ook nog papieren van een 2000. Heb je belangstelling, bel even , want over 2 weken gaat ie echt naar het schroot, en dan gaan de papieren voor "de export". (200 euro ( schermen zijn redelijk gaaf!))
Edward 0623470283
Flavia 2000
Re: Flavia 2000
Hoi Edward, ben benieuwd of je de losse papieren verkocht krijgt....
Heb zelf al een aantal jaren serie 2 Fulvia Coup en Flavia Coupe papieren
te koop maar er is absoluut geen interresse in...maar mocht jij een kanaal weten wat interresse heeft hoor ik het graag natuurlijk
Overigens zoek ik nog steeds de papieren van die Coupe die ik via Johan heb gekocht...jij
vertelde me toen dat je wist wie die papieren had? kan jij mij zijn adress geven.
Alvast bedankt.
Gr, Joop
Heb zelf al een aantal jaren serie 2 Fulvia Coup en Flavia Coupe papieren
te koop maar er is absoluut geen interresse in...maar mocht jij een kanaal weten wat interresse heeft hoor ik het graag natuurlijk
Overigens zoek ik nog steeds de papieren van die Coupe die ik via Johan heb gekocht...jij
vertelde me toen dat je wist wie die papieren had? kan jij mij zijn adress geven.
Alvast bedankt.
Gr, Joop
Edward,
Het is echt zonde dat zulke potige princepessa een stille dood sterft.
Helaas kan ik ze niet allemaal asiel geven; anders mocht ze gelijk afkomen.
Om één of andere reden is de Flavia geen gegeerde metaalsoort.
Ik heb ook lang een berlina 2000 op logée gehad, beeldige kar, maar zo rot als snot.
Elke week keerde ik een vol vuilblik aan 'afgevallen' roest vanonder het ding.
Over X aantal jaar denkt iedereen met een doorgedreven vorm van 'spijt' terug aan de tijd dat ie de berlina kortwiekte en blij was met de beleefde handdruk van de oud-ijzer-marchant.
Maar ach, je kan alles bijhouden hé, vroeg of laat is voor 'alles' vraag, zelfs voor een 2000.
Maar wanneer is vroeg of laat? Misschien als het gat in de ozonlaag groot en wijs genoeg is om voor zichzelf te zorgen? Of als Pasen op een woensdag valt?
Nobody knows,
maar iedere Lancist kijkt toch bedrukt naar zijn scherm, jou prematuur overlijdensbericht lezend, in zijn gedachten zoekend naar een geschikte locatie. Maar het is helaas geen matchboxke dat de schouw kan sieren.
Ik denk dat ik voor iedereen (buiten 1 persoon) spreek als ik zeg dat "iedereen hoopt dat ie een leukere thuis krijgt, als was het voor donor". En ja die ene persoon: die moet hem komen afhalen hé!
Succes en innige deelneming.
Bart
Het is echt zonde dat zulke potige princepessa een stille dood sterft.
Helaas kan ik ze niet allemaal asiel geven; anders mocht ze gelijk afkomen.
Om één of andere reden is de Flavia geen gegeerde metaalsoort.
Ik heb ook lang een berlina 2000 op logée gehad, beeldige kar, maar zo rot als snot.
Elke week keerde ik een vol vuilblik aan 'afgevallen' roest vanonder het ding.
Over X aantal jaar denkt iedereen met een doorgedreven vorm van 'spijt' terug aan de tijd dat ie de berlina kortwiekte en blij was met de beleefde handdruk van de oud-ijzer-marchant.
Maar ach, je kan alles bijhouden hé, vroeg of laat is voor 'alles' vraag, zelfs voor een 2000.
Maar wanneer is vroeg of laat? Misschien als het gat in de ozonlaag groot en wijs genoeg is om voor zichzelf te zorgen? Of als Pasen op een woensdag valt?
Nobody knows,
maar iedere Lancist kijkt toch bedrukt naar zijn scherm, jou prematuur overlijdensbericht lezend, in zijn gedachten zoekend naar een geschikte locatie. Maar het is helaas geen matchboxke dat de schouw kan sieren.
Ik denk dat ik voor iedereen (buiten 1 persoon) spreek als ik zeg dat "iedereen hoopt dat ie een leukere thuis krijgt, als was het voor donor". En ja die ene persoon: die moet hem komen afhalen hé!
Succes en innige deelneming.
Bart
Helemaal mee eens. Is er niet bekend wie die Flavia 2000's heeft gekocht die in december op Marktplaats stonden?
Ha Joop , ik hoef die papieren niet te verkopen hoor. Ik haal gewoon de auto uit het systeem. Platen inleveren, stempeltje op de papiweren bij de RDW paar eurootjes betalen en wat blijft is een mooie herinnering. De man van wie ik die Fulvia had is Henk Broekhuizen , staat hier nog wel ergens in het forum . Misschien kan hij je verder helpen.
PS Sorry dat ik dit antwoord via het forum doe , hier heeft verder niemand iets aan, maar ik kon even niet anders.
PS Sorry dat ik dit antwoord via het forum doe , hier heeft verder niemand iets aan, maar ik kon even niet anders.
Hoi Edward,
Heb nog nooit gehoord dat je moet betalen aan de Rdw voor het in nemen van kenteken.....
Gr, Joop
Heb nog nooit gehoord dat je moet betalen aan de Rdw voor het in nemen van kenteken.....
Gr, Joop