Gevraagd koplampomlijstingen en grille Fulvia Sport serie 2
Gevraagd koplampomlijstingen en grille Fulvia Sport serie 2
Hallo,
Ik ben op zoek naar nieuwe (of zo goed als nieuwe) koplampomlijstingen en (evt.) een grille voor een Fulvia Sport serie 2. Ik heb een en ander aan Fulvia Sport serie 1 materiaal te ruil, mochten mensen daarnaar op zoek zijn - het betreft onder meer een grille en koplampomlijstingen.
Ik hoor graag!
Beste groet,
Jorn
Ik ben op zoek naar nieuwe (of zo goed als nieuwe) koplampomlijstingen en (evt.) een grille voor een Fulvia Sport serie 2. Ik heb een en ander aan Fulvia Sport serie 1 materiaal te ruil, mochten mensen daarnaar op zoek zijn - het betreft onder meer een grille en koplampomlijstingen.
Ik hoor graag!
Beste groet,
Jorn
Re: Gevraagd koplampomlijstingen en grille Fulvia Sport serie 2
Je hebt het toch over de zagato uitvoering ? Indien ja dan werd dezelfde koplampsieromlijsting gebruikt van de Renault 16 uit die tijd.
Misschien kan je hier wat mee.
Misschien kan je hier wat mee.
ik heb nog wel een paar koplampsieromlijsting van een R16 liggen maar die passen echt niet op de fulvia.
De koplamp en het huis zijn er wel van, zo ook de stadslichten.
De koplamp en het huis zijn er wel van, zo ook de stadslichten.
Dank voor de reacties. De lampen van de - inderdaad - zagato S2 zijn R16 maar de omlijstingen niet - die zijn zover ik weet uniek voor de Fulvia. Koos als je nog een set nette knipperlichtglaasjes voor R16 zou hebben, hoor ik het graag. Die zijn namelijk ook hetzelfde en mijn linker is uit 1000 stukjes in elkaar gelijmd.
heb nog wel en paar, kan ze meenemen naar Houten.
Hoi Koos,
Als je ze mee zou willen nemen graag. Ik ben op zaterdag in Houten. Ik weet niet op welke dag jij gaat?
Groetjes,
Jorn
Als je ze mee zou willen nemen graag. Ik ben op zaterdag in Houten. Ik weet niet op welke dag jij gaat?
Groetjes,
Jorn
Jorn, zijn de serie 1 grille en lijsten netjes? Of moeten de koplamplijsten zowieso verchromed worden?
Ik weet evt een serie 2 grille en lijsten te vinden.
Ik weet evt een serie 2 grille en lijsten te vinden.
William, ik heb de spullen zo niet bij de hand om een precieze beschrijving en/of foto's te kunnen zenden.
Een en ander voorzover ik me herinner, het is al weer enige tijd geleden dat ik de spullen in handen heb gehad (ze staan droog in opslag): de eerste set omlijstingen is netjes maar niet in hele goede staat, hier en daar dof geen deuken. Daarnaast heb ik nog een setje omlijstingen die ooit in een soort grijze crinkle lak zijn overgespoten (niet door mij uiteraard). De grille is netjes en zou je zo kunnen gebruiken.
Wat is de staat van de serie 2 omlijstingen (de mijne zijn hier en daar gebutst en een paar kleine scheurtjes in het aluminium - lastig te repareren) en van de grille (de mijne is wel te repareren)
Een en ander voorzover ik me herinner, het is al weer enige tijd geleden dat ik de spullen in handen heb gehad (ze staan droog in opslag): de eerste set omlijstingen is netjes maar niet in hele goede staat, hier en daar dof geen deuken. Daarnaast heb ik nog een setje omlijstingen die ooit in een soort grijze crinkle lak zijn overgespoten (niet door mij uiteraard). De grille is netjes en zou je zo kunnen gebruiken.
Wat is de staat van de serie 2 omlijstingen (de mijne zijn hier en daar gebutst en een paar kleine scheurtjes in het aluminium - lastig te repareren) en van de grille (de mijne is wel te repareren)
Ik zoek het voor je uit.
"ken je me nog?"
Beste Jorn,
Ik begrijp dat dit niet de meest voor de hand liggende weg is om kontakt te zoeken, maar ik was je email
adres kwijt.
Een al weer hele tijd geleden bent je bij ons geweest toen ik een fulvia sport zagato aanbood, je was toen heel erg op zoek ernaar.
Ik heb de betreffende auto verkocht en hij is naar Belgie gegaan.
Nu vroeg ik mij af of jij al "geslaagd" bent in je zoektocht naar de zagato?, en wilde ik je gelijk het volgende vragen.
Ik ben ook weer op zoek naar een zagato maar dus wel een rijdbare, daar jij volgens mij nu een geweldige no how hebt betreffende deze auto's, is de vraag dus heb je voor mij een tip waar ik een goede rijdende kan vinden, het moet ook weer niet een concour auto zijn.
Als het niet te veel moeite voor je is, zou ik het leuk vinden iets van je te horen.
Vriendelijke groet,
Fred van Hasselt
Westerland.
Ik begrijp dat dit niet de meest voor de hand liggende weg is om kontakt te zoeken, maar ik was je email
adres kwijt.
Een al weer hele tijd geleden bent je bij ons geweest toen ik een fulvia sport zagato aanbood, je was toen heel erg op zoek ernaar.
Ik heb de betreffende auto verkocht en hij is naar Belgie gegaan.
Nu vroeg ik mij af of jij al "geslaagd" bent in je zoektocht naar de zagato?, en wilde ik je gelijk het volgende vragen.
Ik ben ook weer op zoek naar een zagato maar dus wel een rijdbare, daar jij volgens mij nu een geweldige no how hebt betreffende deze auto's, is de vraag dus heb je voor mij een tip waar ik een goede rijdende kan vinden, het moet ook weer niet een concour auto zijn.
Als het niet te veel moeite voor je is, zou ik het leuk vinden iets van je te horen.
Vriendelijke groet,
Fred van Hasselt
Westerland.