Beste Lancisti,
Ik heb al jaren het Italia-virus te pakken en besteed het grootste deel van mijn tijd aan het resatuareren en rijden in twee Italiaanse klassiekers. Echter een Flaminia staat hoog op het verlanglijstje, zodoende ik deze zoekopdracht maar eens ga uitzetten (het mag enkele jaren duren, vandaar...)
Ik wil eigenlijk gaan zoeken naar een Flaminia Convertible, maar ze zijn zeldzaam, wat mogen ze eigenlijk kosten?
Graag advies over een prijs van een te restaureren object, een "middenklasser" en wat deze reeel waard kan worden na een grondige restauratie.
Groeten
Bart
wat mag een flaminia kosten
Re: wat mag een flaminia kosten
Bart,
Lastig om te zeggen wat een redelijk goede mag kosten.
Qua onder- en bovenkant van het huidige aanbod: er staan momenteel twee 'wrakken' te koop voor iets onder de Euro 10.000 (zie mobile.de in Duitsland en autoscout24.be voor een in Belgie). Bij VSOC staat er een die in topstaat is met een vraagprijs van Euro 60.000.
Succes met zoeken in ieder geval!
Jorn
Lastig om te zeggen wat een redelijk goede mag kosten.
Qua onder- en bovenkant van het huidige aanbod: er staan momenteel twee 'wrakken' te koop voor iets onder de Euro 10.000 (zie mobile.de in Duitsland en autoscout24.be voor een in Belgie). Bij VSOC staat er een die in topstaat is met een vraagprijs van Euro 60.000.
Succes met zoeken in ieder geval!
Jorn
Toevallig zijn er de laatste tijd enkele Touring Convertible's op de markt verschenen. In behoorlijk goede, maar niet concoursstaat moet je rekenen op iets boven de 30000.
ik heb een originele 2.8 convertible in goede originele conditie eventueel te koop.