Lancia Fulvia 2e 1973 - Voorbumper te koop

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Mario Carton

Lancia Fulvia 2e 1973 - Voorbumper te koop

Unread post by Mario Carton »

Hallo,

Wij hebben vorig jaar in Hattem een rode Lancia Fulvia 1.3S 2e serie gekocht. Inmiddels alle remblokken vervangen en remklauwen gereviseerd. Tevens de gehele uitlaat vernieuwd.

Bij de auto is ook een voorbumper mee verkocht, maar die gebruik ik niet. Heeft iemand interesse? Er zit wel wat roest op.

groet,
Mario Carton
Den Bosch
06-40720936
koos

Re: Lancia Fulvia 2e 1973 - Voorbumper te koop

Unread post by koos »

Als ik nu wat meer ruimte in mijn schuur had,dan kon hij naast al die andere bumpers hangen,een fulvia is mooier zonder.
Joop

Unread post by Joop »

Tja Koos,

Daar heb je wel gelijk in maar......nu het volgende mijn Coupetje heeft uiteraard ook geen bumper's maar wel een originele einddemper die uitsteekt aan de achterzijde (denk zo'n 20 cm ongeveer) hoe zit dat dan met Apk want iedereen die het ziet zegt dat het niet mag?

Gr,
Joop
koos

Unread post by koos »

Over de uitlaat staat er, hij moet over de gehele lengte gasdicht zijn en moet deugdelijk bevestigd wezen
."iedereen die het ziet zegt dat het niet mag",zijn dat ook apk keurmeesters ?
Over uitstekende delen aan de achterzijde word niet gesproken
Joop

Unread post by Joop »

Hoi Koos,

Bij mij op het werk (Alfa dealer) zeggen de jongens die keurmeester zijn dat het niet mag!
het feit dat het uitsteekt

Groeten
Joop
lucas

Unread post by lucas »

Alfa dealer... Jaah daar moet je ook niet zijn voor verstand van autootjes.....

;-p
Mario Carton

Unread post by Mario Carton »

Lucas,

Jij had toch Toyota Starlet onderdelen te koop? In Asten?

groet,
Mario Carton
Joop

Unread post by Joop »

He Lucas, pas op he...we doen ook lancia's , nu is alleen de chef werkplaats daar niet blij mee, ik als lancia liefhebber uiteraard wel , ik heb weer niks met alfa's , okay mijn dagelijks rijijzer is dan wel een 33 maar dat komt omdat het gewoon een goedkoop ding was.....
Toen hij mijn Fulvia zag had hij er absoluut geen blik voor over vond het maar helemaal niks.....alsof een GTV een leuke auto is ......

Gr,
Joop
Bob Mesman

Unread post by Bob Mesman »

Inderdaad, een GTV is net een schommel. Over die uitlaat: ik ben er al twee keer zonder opmerkingen mee door de apk gekomen, en inderdaad, er zijn geen regels voor. En doen ze moeilijk, slijp je er gewoon een stuk af, toch? Is twee tellen werk.
Joop

Unread post by Joop »

Maar Bob, da's een ddodzonde zon mooie eidndemper vernagelen.....chrome eindstukje is dan weg en dat is origineel met de demper....

Gr,
Joop

Ps. had je La Strada al gelezen.....
Post Reply

Return to “NL86 Fulvia, Flavia, Flaminia te koop / gevraagd”