I.v.m. einde project mijn gehele onderdelenvoorziening voor de Flavia 815 coupe te koop eerste serie :
voorbumper / achterbumper / wiellagers nieuw / achterdemper nieuw / rembekrachtigers / plaatwerk / kentekenplaathouders / kentekenverlichting / nieuwe waterpomp / bovenkant dashboard nieuw / ruiten
Kortom : mail Uw verzoek en U krijgt altijd antwoord
P.s. geen Martin Willemsprijzen, maar zeker ook geen weggeefprijzen !!
Flavia Coupe 815 eerste serie / onderdelen nieuw en gebruikt
Re: Flavia Coupe 815 eerste serie / onderdelen nieuw en gebruikt
beste jan,
denk je dat de onderdelen die jij aanbiedt ook bruikbaar zijn voor een flavia convertible?
vr gr pieter noordman
denk je dat de onderdelen die jij aanbiedt ook bruikbaar zijn voor een flavia convertible?
vr gr pieter noordman
Hoi Pieter,
In het onderdelenboek kun je zien voor welke types de onderdelen overeenkomen. Een CD met het betreffende boek is te koop op Viva_lancia. (Flavia1)
http://www.viva-lancia.com/specials/fla ... via-cd.php
Groet,
Lucas
In het onderdelenboek kun je zien voor welke types de onderdelen overeenkomen. Een CD met het betreffende boek is te koop op Viva_lancia. (Flavia1)
http://www.viva-lancia.com/specials/fla ... via-cd.php
Groet,
Lucas
beste lucas,
dank voor de tip
ik heb inmiddels een leuk gesprek met jan gehad en ga eens een keer bij hem langs
vr gr pieter
dank voor de tip
ik heb inmiddels een leuk gesprek met jan gehad en ga eens een keer bij hem langs
vr gr pieter
hallo jan,
wat wil je voor de bovenkant van het dashboard, bumpers, kentekenplaathouder/verlichting hebben, hoe is de staat van de onderdelen?
mvg
bram
wat wil je voor de bovenkant van het dashboard, bumpers, kentekenplaathouder/verlichting hebben, hoe is de staat van de onderdelen?
mvg
bram
Beste Jan,
Je aankondiging dat je van je Flavia Coupé onderdelen af wilt is al van even terug, maar als je er nog wat van hebt, heb ik zeker interesse in een nette achterbumper. Ook een achterbank is welkom als je die hebt. Kleur en staat zijn niet belangrijk, hoewel rood leder de voorkeur heeft.
Met vriendelijke groet, Oskar Janssen.
Je aankondiging dat je van je Flavia Coupé onderdelen af wilt is al van even terug, maar als je er nog wat van hebt, heb ik zeker interesse in een nette achterbumper. Ook een achterbank is welkom als je die hebt. Kleur en staat zijn niet belangrijk, hoewel rood leder de voorkeur heeft.
Met vriendelijke groet, Oskar Janssen.