Ik ben inmiddels een aantal maanden op Fulvia speurtocht en heb er één op het oog. Deze auto ziet er perfect uit (geen roest), klinkt ook goed maar heeft wel een aantal jaar stil gestaan.
Zijn er, naast de remmen, nog andere dingen om extra aandacht aan te besteden?
Alvast dank voor jullie reacties.
Gr,
Niels
Fulvia met enkele jaren stilstaan
Re: Fulvia met enkele jaren stilstaan
Banden...want ook voor die geld dat stilstaan niet goed is....
Wiellagers......
Want belangrijk zou zijn is om de auto voor een apk keuring
aan tebieden dan weet je meteen meer..
Gr en succes,
Joop
Niels
Stilstand is achteruitgang. Zelfs Lancia's ontsnappen daar niet aan.
Zowat alles wat 'rubber' in z'n naam heeft, zal zowat z'n kracht verloren hebben vrees ik.
Attentie; een kudde rubbers vervangen voor een Fulvia doet je twijfelen of je eerst geen aandelen koopt in de afrikaanse rubberplantages.
Waterpompen zijn ook klassiekers. Benzinetank durft ook wel eens solliciteren als vergiet.
groetjes
Bart
Stilstand is achteruitgang. Zelfs Lancia's ontsnappen daar niet aan.
Zowat alles wat 'rubber' in z'n naam heeft, zal zowat z'n kracht verloren hebben vrees ik.
Attentie; een kudde rubbers vervangen voor een Fulvia doet je twijfelen of je eerst geen aandelen koopt in de afrikaanse rubberplantages.
Waterpompen zijn ook klassiekers. Benzinetank durft ook wel eens solliciteren als vergiet.
groetjes
Bart
Mij Fulvia heeft voordat ik hem kocht ook een hele tijd stilgestaan, voor verkoop aan mij is de benzinetank vervangen en de hoofdremcilinder. De rubbers mogen wel eens opnieuw, en het hele koelsysteem bleek niet te werken (waterpomp, thermostaat, radiator) De banden waren ernstig verouderd.