Kooptips voor een Fulvia-leek

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Niels Smit

Kooptips voor een Fulvia-leek

Unread post by Niels Smit »

Hallo,

in de nabije toekomst wil ik graag zo'n schitterende Fulvia aanschaffen. Echter, als Fulvia-leek weet ik niet goed waar ik op moet letten bij deze auto. Kan iemand me helpen aan tips?

Gr,

Niels
Bart Verbeek

Re: Kooptips voor een Fulvia-leek

Unread post by Bart Verbeek »

Hou je klaar voor de zondvloed van gegevens, Niels.
koos

Unread post by koos »

Spit dit hele forum eens door ,dan heb je al een schat aan gegevens ,of ga een keer bij Huib langs .
Gr Koos
Bob Mesman

Unread post by Bob Mesman »

Het boek van Wim Oude Weernink, getiteld Lancia Fulvia & Flavia kan ook wel helpen, staan wat nuttige tips in, chassisnummers, type-onderscheiding, historie, etc. Ik geloof dat het alleen in het Engels verschenen is, ISBN 1 - 899870 - 52 - 0.
Bas Brattinga

Unread post by Bas Brattinga »

Je haalt me de woorden uit de mond. Ik heb er zelf ook veel aan gehad en bovendien is het heerlijk leesvoer, wat mij betreft!
Peter Coolsma

Unread post by Peter Coolsma »

Lees eens goed de Fulvia Q&A door, te bereiken via de homepage van deze site. Er is nogal wat aan een Fulvia dat mis/ontbrekend/verrot/verroest/verklooid kan zijn... Inderdaad, graaf het Fulvia-forum door; bijv. door een specifiek aspect als zoekterm in te vullen; zo kun je systematisch flink wat te weten komen. Bepaal ook voor jezelf wat je doel is met de auto; af en toe heen en weer naar het strand, of af en toe heen en weer naar de Cote d'Azur over de cols zonder storingen vereist een andere omvang qua investeringen...

Je moet in principe ook zorgen voor droge stalling, anders is het werken tegen de klippen op. Wees in het begin wat makkelijker wat dit betreft - een dak is een dak. Het eerste half jaar stond mijn auto op 20 km afstand - maar wel droog!
Peter

Unread post by Peter »

En vooral veel mee rijden. Niet alleen voor je plezier, maar ook voor het behoud van je auto.
Bob Mesman

Unread post by Bob Mesman »

En als je een coupe koopt, ook niet te zachtjes ermee rijden, dat staat ze zo slecht, worden ze truttig van.
Post Reply

Return to “NL86 Fulvia, Flavia, Flaminia te koop / gevraagd”