Fulvia Coupe/Sport serie 1 handleiding 1969; nette kopie, Engelstalig

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Peter Coolsma

Fulvia Coupe/Sport serie 1 handleiding 1969; nette kopie, Engelstalig

Unread post by Peter Coolsma »

Door een bekend forumlid gefabriceerde "dashboardkast-handleiding" in het juiste formaat, blauwe kleur omslag, uitvouw-elektraschema's achterin, in de absoluut onvindbare Engelse taal. Heb nu zelf eindelijk een puntgaaf Frans exemplaar gevonden en besloten dat dit 'm dan maar moest worden.

De te koop aangeboden handleiding beslaat de 1.2, de 1.3, 1.3S en 1.3 Zagato en is dus - 1969 - een van de laatste serie 1 brochures.

Let wel: het is dus een kopie! Maar wel een hele nette. Heb er E20,- voor betaald, is nog steeds in nieuwstaat, mag weg voor E10,-.
Bart Verbeek

Re: Fulvia Coupe/Sport serie 1 handleiding 1969; nette kopie, Engelstalig

Unread post by Bart Verbeek »

Op "Brussels Retro Festival" van dit weekend heb ik me er eentje aangeschaft van 2e serie coupé-sport. De kerel had een hele bak vol instructieboekjes tot de bijvoegsels voor de Fanalone toe.

Jammer genoeg enkel in het italiaans, maar ach dan moesten we maar DAF-liefhebbers worden zeker?
Peter Coolsma

Re: Fulvia Coupe/Sport serie 1 handleiding 1969; nette kopie, Engelstalig

Unread post by Peter Coolsma »

Leuk dat je ook geweest bent! Was een geweldige tentoonstelling, qua kwaliteit een soort Techno Classica maar dan een derde van het oppervlak. Hierna hoef je de beurzen in NL echt niet meer te zien... Mijn handleiding komt trouwens van dezelfde mafiose boekjesboer.

:-)
Post Reply

Return to “NL86 Fulvia, Flavia, Flaminia te koop / gevraagd”