Afkomstig van mijn Coupe 1.3S 1974 te koop 2 dubbele Solexen. Goed lopend vervangen door een paar veel mooiere Dellorto's. Daarna ultrasoon gereinigd, carbs zien er prima uit.
Info 06 2256 2528.
Marco
SOLEXEN TE KOOP
Re: SOLEXEN TE KOOP
Ik heb ze mogen zien en vasthouden van Marco !!! en op de hand geen speling gevoeld op de asjes, lijken mij absoluut goede Carburateurs.
Arno lonkt naar provisie .............. Hij maakte mij erwel op attent dat ik ook nog uiterst kostbare 42 mm Solex kelken in mijn bezit had, welke natuurlijk ook te koop zijn.
Marco
P.S. Arno, wat drink je eigenlijk?
Marco
P.S. Arno, wat drink je eigenlijk?
Marco, je hebt me al eens enorm goed geholpen, ...Maar als we elkaar weer eens ergens treffen zal ik zeker geen biertje afslaan wanneer jij mij deze aanbied, maar laat me daarna jouw ook een biertje aanbieden…..Olijfje erbij..?? stukje kaas….oftewel Borrelpraat over de Fulvia en haar nukken en haar charme…….nog wat papegaaien water erbij en wordt het zeker gezellig…Maar wie brengt ons naar Huis Dan..??
Arno,
Bier is altijd goed. De Fulvia en haar nukken..... moet dit niet nokken zijn? Je eerstvolgende deelproject?
Hoeven we ook niet meer thuis te komen.
Bier is altijd goed. De Fulvia en haar nukken..... moet dit niet nokken zijn? Je eerstvolgende deelproject?
Hoeven we ook niet meer thuis te komen.
Klopt, dan kan ik wel iets van klappen huis verwachten, en dat klappen is niet van Applaus....