Fulvia 1e serie, voor de sloop of iemand die hem durft te gaan opknappen.

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Arno Elert

Fulvia 1e serie, voor de sloop of iemand die hem durft te gaan opknappen.

Unread post by Arno Elert »

Voor degene die het aandurft, er staat in Hoofdorp een witte Fulvia Coupe, 1200 uit 1966 te koop. Deze man doet hem weg wegens ruimte gebrek, hij heeft zelf geen internet en werkt als internationaal vrachtwagen chauffeur dus niet al te gemakkelijk te bereiken,

Leuk detail aan deze auto is dat er een Nardi stuur inzit (in combinatie met naaf, volgens mij wel wat waard).

De Carrosserie is niet een zogenoemde “Knikblik”, maar zou wel kaal moeten, omdat er roest doorkomt op wielranden etc. Aansluiting Schutbord met bodemplaat aan de bijrijders kant, is slecht en bij de bestuurderskant is er aan de kriksteun/kokerbalk gelast.
Subframe lijkt me redelijk, zelfs goed.

De Chromen lijsten zij zwaar beschadigd en niet meer bruikbaar, Gril en bumpers zien er redelijk uit, de achterbumper is inclusief de Carello bolletjes welke nog goed zijn.
Koplamp ringen zijn licht gedeukt

Van het Interieur, wijnrood, zijn de achterbank inclusief leuning gebruikt maar goed, evenals de zittingen van de voorstoelen maar de leuningen zijn redelijk beschadigd aan de zijkant.

Mocht iemand interesse hebben, ik heb eventueel wat foto’s die ik je dan kan opsturen, stuur me een dan een mailtje in dit geval, groetjes Arno
Post Reply

Return to “NL86 Fulvia, Flavia, Flaminia te koop / gevraagd”