Gezocht: Stoel(en) & evt. achterbank serie 1 Fulvia Coupe 1.3S, lichtbruin (dus geen beige)

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Peter Coolsma

Gezocht: Stoel(en) & evt. achterbank serie 1 Fulvia Coupe 1.3S, lichtbruin (dus geen beige)

Unread post by Peter Coolsma »

...en beslist zonder beschadigingen en/of scheuren. In feite ben ik al aardig uit de brand met 1 stoel, mits in topstaat. Zelfs alleen de zitting daarvan zou al welkom zijn!

Heb je iets voor me en twijfel je over de kleur, dan zend ik een afbeelding op of ik kom langs.
Joop

Re: Gezocht: Stoel(en) & evt. achterbank serie 1 Fulvia Coupe 1.3S, lichtbruin (dus geen beige)

Unread post by Joop »

Hoi Peter,

Ik heb een rugleuning van een 1e serie, maar die is donker rood van kleur.
Is dat iet's

Joop
Peter Coolsma

Re: Gezocht: Stoel(en) & evt. achterbank serie 1 Fulvia Coupe 1.3S, lichtbruin (dus geen beige)

Heb ik niet zo veel aan. Toch bedankt!

Peter
Ron Linssen

Unread post by Ron Linssen »

Hoi Peter,

ik heb een zitting van een S2 in goede staat. Is ooit opnieuw bekleed. De kleur is echter beige.
Misschien dat je hem lichtbruin kan verven met kunstoflak. Ik las en zag nl. laatst in een Duits Oldtimerblad hoe men kunstofbekleding vrij eenvoudig verfde. Een beige kleur op een zwart zijpaneel. Op de foto absoluut perfect. Voor een flacon voor 10 vierkante meter verf kost 17,95 €. Reinigingsmiddel 9,95€.
Indien je interesse hebt in de zitting en of het adres alwaar de verf te krijgen is, hoor ik het wel.

Groeten Ron.
Lucas

Unread post by Lucas »

Zoek je stof of kunstleer?

Ik heb nog een complete set in nette staat van stof inclusief zijpanelen, maar uiteraard in een andere kleur namelijk heel erg lichtgroen.
Peter Coolsma

Hoi Lucas,

ik had je set al aangeboden zien staan. Ik ben bang dat het nogal vloekt met Emmy's donkergroene koetswerk!
Als het schuim nog kruimelvrij en veerkrachtig zou zijn was het wellicht een idee. Ik ben bang dat er echter dezelfde bijna-pulp onder de stof zit als onder iedere originele Fulvia-bekleding.

Als de sneeuw eindelijk ophoudt ga ik eens shoppen bij een stoffeerder. Oplappen houdt ook een keer op.
Lucas

Unread post by Lucas »

Bedankt voor je bericht Peter.

De stof en vulling is eerlijk gezegd verrassend goed. De set is compleet en goed. De kleurcombinatie kan ik niet zo goed voor je inschatten. Als je wil maak ik wel een foto. Overigens hoef ik er ook niet veel voor te hebben en is een ruil met wat onderdelen van jou ook prima mogelijk.

Ik hoor het wel,

Groeten

Lucas
Post Reply

Return to “NL86 Fulvia, Flavia, Flaminia te koop / gevraagd”