Autokampioen

Discussie en vraagbaak over Thesis
Derk Evers

Autokampioen

Unread post by Derk Evers »

Alleraardigste test/aankoopadvies in de laatste Autokampioen over een Thesis. Redelijk objectief met natuulijk wel het bekende praatje over torenhoge garagerekeningen, onbetrouwbare elektronica en de mantel der liefde die kennelijk altijd aanwezig moet zijn bij een grote Italiaanse auto. Vraag me echt af of deze schrijvers wel eens de gebruikersforums van de ''degelijke'' Duitse merken lezen en al het verdriet dat daar te lezen staat. Zowaar in de laatste Autovisie bij het aankoopadvies van een oude (E38) 7-serie de opmerking dat de elektronica vroeger behoorlijk wat problemen heeft gegeven. Maar daar hoor je nooit wat over, alleen maar jubelende verhalen over lage afschrijving (wat zeker voor grote Duitse limousines pertinent niet waar is) en de veelgeroemde betrouwbaarheid (ga maar eens met taxichauffeurs praten die massaal overschakelen op Skoda Superb en Toyota Avensis) die aantoonbaar door de Japanners al jaren lang ruimschoots wordt overtroffen. Maar de eindconclusie over de Thesis maakte weer veel goed: ''je moet jezelf minstens een maal in je leven iets echt moois gunnen, een Thesis dus!''.
GerritH

Re: Autokampioen

Unread post by GerritH »

Is het mogelijk een pdf-je van dit artikel ergens downloadable te maken? De betreffende Autokampioen is niet meer te koop.
rino

Unread post by rino »

Dag Gerrit, heb je het bewuste artikel toegestuurd. Ik kreeg het zelf van Gergely. Dus Gergely once again thanks.
Rino
GerritH

Unread post by GerritH »

Ik heb het ontvangen. Hartelijk dank. Is een leuk artikel, maar wel een beetje vaag. Er wordt geen duidelijke conclusie getrokken. Je kunt er eigenlijk alle kanten mee op.

Aan het eind staat: "Je moet je alleen realiseren dat je nog wat geld moet besteden om deze Thesis er weer pico bello bij te zetten. Dat wel."

Maar hoeveel geld en waar aan dat dan aan besteedt moet worden is niet duidelijk. Een proefrit bracht geen mankementen aan het licht, staat er eerder. Dus wat er dan mis mee is, dat blijkt nergens. Dus wat er nou mis mee is????????
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”