Antwerpen

Discussie over Lancia in Belgie en de Belgische dealers
Ikke

Re: Antwerpen

Unread post by Ikke »

De Linde is ten aller tijden vermijden, hun boekhouden klopt niet, onlangs kwam ik langs en bleken er 5 facturen open te staan alhoewel het er maar 3 waren. Ook herstellingen zijn uitgevoerd die ik niet had gevraagd, onvriendelijk aan de balie en de zaakvoerder is onbeschoft geweest tegen mij.
Voor mij is het duidelijk, De Linde in Mortsel gewoon vermijden en naar een kleinere maar eerlijke zelfstandige!
sven

Re: Antwerpen

Unread post by sven »

Dank u voor deze anonieme inbreng in dit forum. Of u nu 3 of 5 openstaande fakturen te betalen hebt maakt niet uit(zegt wel veel over u). Als ik naar de bakker ga, moet ik mijn brood direct betalen, geen discusies achteraf.
Joop

Tarieven

Unread post by Joop »

Beste Sven,

Dit is geen aanval op u, maar een ding wil ik u graag vertellen ivm tarief tijden. Als u de effectieve tijden
berekend is dat normaal, maar kan het ook nog eens zo zijn dat de monteur het sneller doet dan de effectieve tijd die voor een Job staat, dit is uiteraard de winst voor een garage, Ook zal het voorkomen dat het het langer heeft geduurt dan de tijd die ervoor staat , maar dan zal het uw taak zijn om die tijd die u er aan heeft gewerkt te verdedigen, natuurlijk maar dat is normaal, Ook komt het voor dat u inderdaad tijd weggeeft ipv de werkelijk gemaakt uren.
En natuurlijk is het heel normaal dat je belt ivm een onvoorzien probleem, dit is aleen maar goed.
Daar heeft de klant wat aan.

Mvg,
Joop
Ikke

Re: Tarieven

Unread post by Ikke »

Die openstaande facturen zijn een vergissing geweest, één verschil bij de bakker weet je op voorhand de prijs van het brood, wat ik van uw garage pas veel later had vernomen en trouwens (veel) te duur bleek te zijn. Weet u dat ik mijn wagen kan laten onderhouden voor maar een uurloon van 30 ipv 36?
Reden temeer om niet naar de Fiat-consessiehouder te gaan, en toch originele Fiat wisselstukken te kopen. Mijn grootste vergissing was om naar uw garage te komen, das duidelijk.
Nu bent u misschien een klant kwijt (die door een omstandigheid niet op tijd kon betalen), maar als het van mij lag deed ik er alles aan om mensen af te raden naar welke garage ze moeten gaan voor een onderhoud. Nu ben ik tevreden over mijn nieuwe garagist, tenminste veel behulpzamer!!!
stefaan

nieuwe wagen

Unread post by stefaan »

ik heb nu sinds een goede 14 dagen een fiatpunto 3 gekocht jtd motor 1300cc 70pk 16v motor ben er zeer gelukkig mee mijn vorige wagen was een fiatpunto 1 maar was onder tussen 11 jaar geworden en nu heb ik de fiatpunto 3 hij is 2 jaar oud ben er zeer gelukkig mee ik vindt het een aanrader voor iedereen!!!!!!!!!!!!!
John

re: Antwerpen

Unread post by John »

Ben op zoek naar een competente maar vooral ook eerlijke garagist die aan Lancia's en Alfa's kan werken.
Bij voorkeur omgeving Kempen.
Buga Westerlo is in elk geval te vermijden(prijzen van Ferrari en is puur bandwerk door mensen die geen moer geven om auto's...).
Idem voor die Alfa-Lancia garage op de hoek op de Prins Boudewijnlaan te Antwerpen, naam ben ik kwijt, maar toen ik er met een Alfa Spider 2.0 QV van 1989 aankwam was de reactie "daar werken wij niet aan, te oud"...
Jason

re: Antwerpen

Unread post by Jason »

Garage Simons is een aanrader.
Als bezitter van een integrale 1988, moet ik al eens op zoek naar stukken. Steeds goed geholpen, de gebroeders Simons zoeken altijd wel een oplossing. Zelfs hun prijzenbeleid is goed.
Post Reply

Return to “NL10 Lancia in Belgie”