fulvia sedan

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Bob Zwaenepoel

fulvia sedan

Unread post by Bob Zwaenepoel »

Sinds een 2-tal weken ben ik de trotse bezitter van een Fulvia Sedan 1300 cc,
2e serie bjr. 1971. De kast is nog in zeer goede staat, weliswaar met links en rechts een blutske en
sporadisch een roestplekje maar mits een goede beurt kan dit een juweeltje worden.
De binnenruimte is pico-bello. Mechanisch OK. Kleur: blauw.
Binnenbekleding zetels: lichtbruin. Ik kreeg er zelfs een hoop onderdelen bij ttz.
voor- en achterruit, zijdeuren, nokkenassen, krukas, koplampen, achterlicht en nog een hoop toeters en bellen. Als je dezelfde wagen hebt, laat eens iets horen. Altijd interessant om van gedachten te wisselen.
Groeten aan alle lancia-maniakken.
Huib Geurink

Re: fulvia sedan

Unread post by Huib Geurink »

Gefeliciteerd Bob.

Mooie auto die nog flink mee kan in het verkeer anno 2003. Ik heb er ook een van hetzelfde jaar. In 1970 kocht ik er zelfs een nieuw. Daar reden we heel Europa in rond met z'n vieren en de hele camping uitrusting. Ik rijd met die Fulviakes nog steeds heel Europa rond, maar dan zonder de camping spullen.

Waar in Belgie woon je ergens?

Huib, Breda, NL
Bart

Re: fulvia sedan

Unread post by Bart »

De fulvia-familie is toch droomserie hé.

Jaren heb ik gedroomd van een Fulvia coupé. Jammer genoeg is een klassieke Lancia (in goede staat) vinden geen makkelijke zaak. 2 jaar geleden kwam een Fulvia Sport in het vizier op een oldtimerbeurs in Leuven. Ik was meteen verkocht en de wagen ook (aan mij wel te verstaan).

Sinds eind verleden jaar rij ik er mee rond in de weekends. M'n vriend en Lancia-dokter Luc Hermans uit Mortsel heeft de wagen mechanisch nagezien en bijgesteld en het ding rijdt als een droom.

Dus als je de elefantino rosso ziet passeren (in Turnhout of omstreken) weet je wie het is.....

groetjes uit Turnhout

Bart Verbeek
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”