LYBRA FANATEN!

Discussie over Lancia Nederland en de dealers
MattiaLYBRA2.0BERLINA

LYBRA FANATEN!

Unread post by MattiaLYBRA2.0BERLINA »

Ik kom uit Zwolle en bezit een Lybra BluLancia Berlina. De Lybra is een Lancia die hopelijk na een trieste aftocht ooit weer terug komt in een volwaardige hoedanigheid met meer succes. Bijvoorbeeld met de naam Medea.. Er is onder de Nederlandse Lancisti (terecht) veel aandacht voor oudere Lancia´s en er worden daarom ook meetings georganiseerd. In Italië bestaan echter ook ontmoetingen voor veel recentere Lancia´s. Nu de Lybra druk bezig is een vergeten auto te worden, speel ik vaak met de gedachte om een ontspannen ontmoeting (route) te organiseren voor mensen die van hun Lybra houden. Zolang de club klein blijft is het misschien een idee om K rijders hierin te betrekken in het kader van een ontmoeting voor moderne Lancia´s. Omdat de K redelijk veel gezien wordt in dit Lancia arme land, is het misschien een idee om een Lybra & K dag te organiseren. Ik ben zelf nog geen lid van de LCN, dit is m´n eerste Lancia (en auto), ik ben niet technisch en ken geen andere Lanciarijders.. Ik heb geen ervaringen met organiseren.

Zijn er mensen die ervaring hebben met andere meetings dan een officiële Lancia dag? Zijn er Lancisti die dit wel zouden willen en nog nooit zoiets hebben gedaan?

Reageer dan op deze topic of je zoiets zou willen en waar en hoe je dit zou doen..

M.Mariani
HILBERT

Re: LYBRA FANATEN!

Unread post by HILBERT »

Hallo het leuk idee trouwens zelf rij ik lancia vanaf 1993
tegen zere been van vele collega,s het bevalt mij uittermate goed,
jammer dat er zoweinig dealers bij mij in de buurt zijn;
overregens heb ik nu kappa,daarvoor 2thema gehad

ik woon namelijk in vriezenveen,

groeten,

H.Spijker.
Post Reply