Olympische spelen in Turijn

Discussie over Lancia Nederland en de dealers
Pieter

Olympische spelen in Turijn

Unread post by Pieter »

Waarom zie ik niets in de marketing uitingen van Lancia, Fiat of Alfa over de komende Spelen?

En waarom dateert het laatste nieuws op de Lancia site van augustus 2005?

http://www.lancia.nl/cgi-bin/pbrand.dll ... VCookie=no

Waarom vraag ik me dit eigenlijk af in NL?

En waarom besteed ik mijn kostbare tijd om dit bericht te tikken?

I have no idea.
vxbob

Re: Olympische spelen in Turijn

Unread post by vxbob »

Omdat u waarschijnlijk besmet bent met het Lancia-virus.
Het virus tast mensen aan die steeds de neiging hebben om aan de zijde van de underdog te staan.
Ook lieden, die zich door allerlei gedragingen anders willen tonen of zijn dan de overgrote grijze massa, zijn vatbaar voor het virus. Opgepast als je niet naar populaire vacantiebestemmingen trekt, als je geen volkssport beoefent, geen doordeweeks beroep uitoefent; het virus heeft je sneller in de greep dan verwacht.
Kent er iemand een remedie om van het virus af te geraken ?
Thomas

Unread post by Thomas »

deels antwoord op je eerste vraag vind je op http://www.lemonde.fr/web/article/0,1-0 ... 009,0.html

moet wel Frans kunnen.
Huib

Unread post by Huib »

Interesting.
Zit veel in. Mogelijk zelfs wel geheel accuraat.
Pieter

Unread post by Pieter »

Ha ha ha, das een goeie.

Ik ben waarschijnlijk besmet geraakt toen ik op 8 jarige leeftijd een prachtige Fulvia Fanalone schaalmodel kado kreeg van mijn italiaanse peetoom. Ik heb 'm nog steeds!

Daarnaast wil ik Miki Biasion beschuldigen, die deels verantwoordelijk is voor de witte HF Integrale 8V in de garage.

:-)
HILBERT

Unread post by HILBERT »

Het is een prettige virus mijn kinderen zijn ook besmet dus is er hoop voor de toekomst,
is er trouwens ook een LANCIA kalender,graag zou ik er een willen hebben als het mogelijk is.

hoewel vele duitse jappanse en franse en zelf alfa rijders mij voor gek verklaren met mijn lancia.
Post Reply

Return to “NL05 Lancia in Nederland”