Vraag.
Ik ben de trotse bezitter van een Thema 3.0 V6 LS. Super machine met een probleempje. het is een automaat.
Nu kan ik een hangeschakelde bak krijgen. Is het mogelijk om een automaat om te bouwen naar een handgeschakelde auto??
Ik kan me zo voorstellen dat dit niet helemaal ongestraft gaat. Wie kan me hier opheldering geven?
Ombouw
Re: Ombouw
???????
das dom
3.0 automaat is de fijnste thema die er is. ga er maar gewoon mee rijden
das dom
3.0 automaat is de fijnste thema die er is. ga er maar gewoon mee rijden
Tuurlijk tuurlijk.
Maar mijn bak is dringend aan een revisie toe. Vandaar dat ik eraan zat te denken. Daarbij ben ik een liefhebber van schakelen omdat je dan het vermogen beter tot zijn recht kan laten komen.
Maar mijn bak is dringend aan een revisie toe. Vandaar dat ik eraan zat te denken. Daarbij ben ik een liefhebber van schakelen omdat je dan het vermogen beter tot zijn recht kan laten komen.
Revisie laten doen...niet mee klooien. Automatische bak is een plezier !
Lijkt me duidelijk,
Ik ga deze reviseren. heb reeds met andere gesproken en ik krijg van iedereen te horen dat ik er niet aan moet beginnen dus. leg mer erbij neer.
heeft iemand nog een adres waar ik met mijn bak heen kan ter revisie. uitbouwen kan ik zelf.
Ik ga deze reviseren. heb reeds met andere gesproken en ik krijg van iedereen te horen dat ik er niet aan moet beginnen dus. leg mer erbij neer.
heeft iemand nog een adres waar ik met mijn bak heen kan ter revisie. uitbouwen kan ik zelf.