gloeispiraal
gloeispiraal
hoi sinds kort komt steeds het simbooltje van de gloeispirraal voor als de motor koud wordt gestart .als ik het contact aanzet is het simbooltje weg dan start ik de moter en als die aanslaat komt het gloei spiraaltje terug op het dasboard en gaat na 1 a2 min weg heb al in het boek gezocht .heb er eerder nooit last van gehad heb een 2.4jtd bj 99. wie heeft het ookgehad en wat is er aan te doen? p.s als die warm is komt het niet voor .hgr frank.
Re: gloeispiraal
hoi hallo dan is er een of meerdere gloeispiralen defect ik adviseer om alle 5 te vervangen
cordiali saluti/groetjes Alessandro Monni
cordiali saluti/groetjes Alessandro Monni
bedankt heb gelijk contact met de garage gemaakt om ze te wisselen hr gr frank.
spiraaltjes kosten 16 euro p/st, maar het is een hele toer om ze erin te krijgen. Heb ik laten doen, want ik had niet het goede gereedschap.
-
Bij mijn Lybra SW 1.9JTD LX knippert sinds een maand of twee zo af en toe, maar het wordt vaker, het gloeispiraal lampje bij een koude start. Eerst brandt het lampje, na het starten niet mee.
De garage (Bosch Car Service, omdat de dealer geen tijd had) zegt dat ik eerst langs moet komen om de computer uit te lezen want het hoeft niet per definitie de gloeispiralen te zijn.
Heeft het wel zin om het eerst uit te lezen als toch zal blijken dat een of meer gloeispiralen vervangen moeten worden ?
En hoeveel kost de vervanging ?
Gaarne uw reacties. Dank Lancisti !!
Ciao.
De garage (Bosch Car Service, omdat de dealer geen tijd had) zegt dat ik eerst langs moet komen om de computer uit te lezen want het hoeft niet per definitie de gloeispiralen te zijn.
Heeft het wel zin om het eerst uit te lezen als toch zal blijken dat een of meer gloeispiralen vervangen moeten worden ?
En hoeveel kost de vervanging ?
Gaarne uw reacties. Dank Lancisti !!
Ciao.