Basweegave in Kappa Coupe
Basweegave in Kappa Coupe
Tja, ben ik mn audio aan het upgraden, heb ik toch een probleem. Volledig gebrek aan bas. Heb nu een mooie Alpine radio en achter twee infinity kappa speakers, maar zeer weinig bas opbrengst. Iemand een idee? Een subwoofer kan ik nergens kwijt..
Re: Basweegave in Kappa Coupe
Zit het probleem niet in je Alpine radio, met andere woorden stuur je wel bas naar je speakers?
In mijn SW zit trouwens een door Lancia aangebrachte subwoofer in het kofferdeksel, is er niet zoiets voor de Coupé?
Heb je nu misschien een Lancia radio over? Als dat zo is houdt ik mij aanbevolen!
In mijn SW zit trouwens een door Lancia aangebrachte subwoofer in het kofferdeksel, is er niet zoiets voor de Coupé?
Heb je nu misschien een Lancia radio over? Als dat zo is houdt ik mij aanbevolen!
Er is een woofer die erg plat is en tegen de achterbank (in kofferbak) aankan.
Weet ff het type niet meer maar daar kom ik wel achter....
Jur
Weet ff het type niet meer maar daar kom ik wel achter....
Jur
Re: Basslink T
Ja maar komt de bas dam wel de auto binnen? Dwz door de achterbank heen? de coupe heeft tenslote een hoedenplank van ijzer als het waar. Het is een afgesloten geheel, toch? Waar zou je hem dan precies moeten plaatsen?
Ik heb hem getest in mijn Kappa.
Je schroeft hem tegen het ijzer van de achterbank, in de kofferbak.
Bas is een geluidsgolf die richting-ongevoelig is. Je voelt hem terwijl je denkt dat je hem hoort.
Geloof me, je voelt je adamsappel op tilt slaan!
Jur
ps, meet het maar na. Het past precies (spec's op internet)
Je schroeft hem tegen het ijzer van de achterbank, in de kofferbak.
Bas is een geluidsgolf die richting-ongevoelig is. Je voelt hem terwijl je denkt dat je hem hoort.
Geloof me, je voelt je adamsappel op tilt slaan!
Jur
ps, meet het maar na. Het past precies (spec's op internet)
Ik heb zelf deze erin !!!!!! top geluid kijk maar even. Pas precies aan de linkerzijde.
http://www.caliber.nl/product_info.php? ... cts_id=383
Gr.Martin
http://www.caliber.nl/product_info.php? ... cts_id=383
Gr.Martin
Ziet er heftig uit! Ga ik maar eens proberen denk ik.. Wel duur die basslink T, advies is 539 euri..
Kijk eens op marktplaats Caliber Subwoofer inkloppen . 55 eurie das een Rally !!!
Pioneer heeft wel zeer platte subwoofer met ingebouwde versterker voor onder de voorstoel.