M'n broer Percy is op het moment met zijn Kappa in Italie op vakantie.
Hij belde me vandaag op dat er rook uit zijn verwarming komt, wanneer de airco of verwarming aanstaat!
Waarschijnlijk doorgebrande verwarmings motor, als ik zo de oudere posts op dit forum lees.
Weet iemand of het kwaad kan om hier mee naar Nederland te rijden, met de airco / kachel uit? Evt. de zekeringen er uit halen?
Ik hoor het graag van jullie!
Groeten,
Jermaine
Rook uit verwarming! (Namens Percy)
Re: Rook uit verwarming! (Namens Percy)
Geen probleem. Kachel op "off" en rijden maar!!
Jur
ps, wel de ramen beetje open voor frisse lucht he?
Jur
ps, wel de ramen beetje open voor frisse lucht he?
Hihi : de familie wordt aan het werk gezet om op het Lancia-forum vragen te stellen 
Zelfs op vakantie wordt er (eerst ?) gedacht aan het forum bij calamiteiten. Mooi, toch ?
Koen

Zelfs op vakantie wordt er (eerst ?) gedacht aan het forum bij calamiteiten. Mooi, toch ?
Koen
Percey kennende van het forum hier zal het wel condensdampen van de airco zijn wat uit de roosters komt..

Bedankt! Hij had zelf geuzendam even gebeld en die zei dat het handig was om de stekker los te koppelen, zodat er toch lucht kan circuleren.
Hij rijdt vooral 's nachts, dus dan heeft ie z'n airco niet echt nodig, en eenmaal bij NL in de buurt heb je hem deze zomer ook niet echt nodig ;-(
Groeten Jermaine
Hij rijdt vooral 's nachts, dus dan heeft ie z'n airco niet echt nodig, en eenmaal bij NL in de buurt heb je hem deze zomer ook niet echt nodig ;-(
Groeten Jermaine
Het zit Percy ook niet mee met zijn Kappa! Sterkte in de Italiaanse hitte.
Mannen bedankt voor jullie hulp.
Ben gisteren terug uit gekomen uit Italie. Reis ging perfect met een gemiddelde van 1:10 !
Jammer van de kachelfan, maar daar kom ik ook wel overheen.
Verder was het een goede vakantie!
groeten Percy
Ben gisteren terug uit gekomen uit Italie. Reis ging perfect met een gemiddelde van 1:10 !
Jammer van de kachelfan, maar daar kom ik ook wel overheen.
Verder was het een goede vakantie!
groeten Percy