Waarheen gaan de Kappa's dit jaar op vakantie?
Waarheen gaan de Kappa's dit jaar op vakantie?
Grappig om eens te kijken waar de forumleden dit jaar met hun auto heen gaan.
Mijn Kappa gaat dit jaar (natuurlijk) weer op vakantie naar Italië (Venetië en Bolsena) en wij mogen weer mee.
Stasiu
Mijn Kappa gaat dit jaar (natuurlijk) weer op vakantie naar Italië (Venetië en Bolsena) en wij mogen weer mee.
Stasiu
Re: Waarheen gaan de Kappa's dit jaar op vakantie?
Mijn Kappa gaat dit jaat naar Porto Torres (provincie van Sassari) in Sardinie en kan niet wachten als het zover is:)
Alessandro
Alessandro
Le Marche en Toscana zijn dit jaar (weer) de uitverkoren plaatsen.
Hoi,
Dit jaar geen Italië voor ons, dat trekt onze jongste zoon nog niet qua afstand en tijd onderweg.
We doen rustig een weekje Belgische kust.
Marc
Dit jaar geen Italië voor ons, dat trekt onze jongste zoon nog niet qua afstand en tijd onderweg.
We doen rustig een weekje Belgische kust.
Marc
Mijn SW in Viola Wilds blijft dit jaar in Nederland, maar dat neemt niet weg dat zij weer vol beladen wordt met dakkoffer, fietsenrek met 4 fietsen en afgeladen met 3 tenten en bijbehorende attributen.
mijn kappa va sul Lago Maggiore (Arona)
Aldo
Aldo
Onze Coupe is net terug van een (nat) lang weekend Domburg en over twee weken gaan we naar Nice...
Leuke thread; wij gaan naar Noorwegen
Vorig was het Zweden, geen Kappa gezien (of wat er ook maar in de buurt komt). Kwamen we thuis, bleek er een Lancia meeting geweest te zijn... Dit jaar weer: http://www.svenskalanciaklubben.com/for ... tation.pdf
Enfin, ik lees dat iedereen hier tot zover naar het Zuiden gaat. Fijne vakantie!

Enfin, ik lees dat iedereen hier tot zover naar het Zuiden gaat. Fijne vakantie!
Wij gaan volgende maand naar Cavallino vlak bij Venetie.
Wel een overnachting in Oostenrijk op de heenreis. De terugreis willen we in 1 keer doen.
Heb afgelopen maanden een hoop aan mijn kappa moeten doen. Koppeling+drukgroep, accu, achterremblokken+schijven, fuseerubbers, draagarm+rubbers, en de distributie wordt volgende week gedaan.
Kost zo'n 1400 euro. Maar goed, moet toch gebeuren!
Prettige vakantie allemaal.
Wel een overnachting in Oostenrijk op de heenreis. De terugreis willen we in 1 keer doen.
Heb afgelopen maanden een hoop aan mijn kappa moeten doen. Koppeling+drukgroep, accu, achterremblokken+schijven, fuseerubbers, draagarm+rubbers, en de distributie wordt volgende week gedaan.
Kost zo'n 1400 euro. Maar goed, moet toch gebeuren!
Prettige vakantie allemaal.
Ben in mei al geweest, aan het Comomeer, Ossuccio. Beetje regenachtig, helaas! Desalniettemin genoten van al het italiaanse.
http://travel.webshots.com/slideshow/563762986TssgPC
http://travel.webshots.com/slideshow/563762986TssgPC