Goedenavond,
Ondanks dat dit het forum voor de Kappa is heb ik een vraagje over diens voorganger de Zeta...
De reden dat ik deze vraag hier plaats, is omdat ik weet dat sommige Kappa-rijders onder jullie ook een Zeta hebben (gehad).
Ik wil graag vanwege de warmte voor onze kinderen de zijruiten met een folie gaan blinderen.
de achterste zijruiten demonteren om deze te kunnen blinderen.
De zijruiten lukt maar de achterste lopen schuin en daarom gaat het beter wanneer deze gedemonteerd gebindeerd worden.
Nu lukt het mij de uitzettertjes te verwijderen en de zwarte dopjes aan de buitenzijde van de scharnierpunten. De ruit zit echter dan nog erg vast en kan mij niet indenken dat alleen de zwarte dopjes 'm vast houden. Wie kan en wil mij advies geven over het verwijderen van de ruit?
Met vriendelijke groet,
Marcel
Tja als oud Kappa SW rijder toch een vraag... alleen over een andere type dan de Kappa...
Re: Tja als oud Kappa SW rijder toch een vraag... alleen over een andere type dan de Kappa...
Zeta voorganger van de Kappa !?! Wilt u alstublieft heel snel de mond gaan spoelen!
Re: Tja als oud Kappa SW rijder toch een vraag... alleen over een andere type dan de Kappa...
Goed lezen, Jorgen.
Marcel heeft ooit een Kappa gehad en hij wéét dat er een aantal (huidige) Kappa rijders ooit een Zeta hebben gehad.
Aan hen (eventueel ook anderen) stelt hij de vraag hoe je de achterste ruiten van zo'n wagen los krijgt.
Marcel heeft ooit een Kappa gehad en hij wéét dat er een aantal (huidige) Kappa rijders ooit een Zeta hebben gehad.
Aan hen (eventueel ook anderen) stelt hij de vraag hoe je de achterste ruiten van zo'n wagen los krijgt.
Idd Koen, bedankt!
Al kan je hetgeen dat ik geschreven hebt wel op 2 manieren lezen,
bedoel ik inderdaad de manier zoals jij het leest.
Ook wel ergens logisch want als oud Kappa SW rijder weet ik NATUURLIJK
dat het type Zeta geen voorganger is van het type Kappa !
Is ook totaal geen vergelijking die twee al moet ik zeggen dat de Zeta als 2e auto wel erg bevalt
voor vakanties qua ruimte
Saluti!
Al kan je hetgeen dat ik geschreven hebt wel op 2 manieren lezen,
bedoel ik inderdaad de manier zoals jij het leest.
Ook wel ergens logisch want als oud Kappa SW rijder weet ik NATUURLIJK
dat het type Zeta geen voorganger is van het type Kappa !
Is ook totaal geen vergelijking die twee al moet ik zeggen dat de Zeta als 2e auto wel erg bevalt
voor vakanties qua ruimte

Saluti!